最近天氣凍jOr`hO多ah` 大家小心身體吧=) 金日已經吾想再做功課la-3-' 支力死jOr la// 傻jOr`甘系到睇{14歲的母親}' 日本的人還真冷靜-_________=* 想不到有什麼可以打了.. 金晚又食大閘蟹哇! 24隻...................-333-' mus就泥又到我考la! 怕怕喔-口-'宜家大傷風/把聲又沙哂! 死得..希望放完假先考la:)