今日早會..肥游吹我唔漲就去叫曾子明黎捉我頭髮..
收皮啦你~又唔睇下其他班d人
個曾子明又講埋d低能野
我剪個頭剪到咁就話我想做飛仔?
你沒病吧!?
咁光頭係咪一定係和尚呀!?
望住佢又話我唔好用d咁既眼神望佢
有鬼啤你?
煩左成日囉...
都唔知點解呢排咁多野煩!!!
日日都頭痛!!!
乜事呀??
希望煩到新年好啦
真係好痛囉個頭...日日都冇乜心機
聽日又唔知帶乜番去食啦
又比村長捉..今日狂比人話囉..
乜事呀究竟?????????????????????????
點解會咁多野煩?點解呀?誰能回答我?!
真係好想過d冇煩惱既人生..
人生唔係應該開心咩?!?
點解係都要搞d咁既野出黎?why?
又話要享受既?去左邊!?
唉~煩!
|