今日友誼賽..
對呂明
輸3x : 2x~輸左唔梗要..最緊要吸收經驗..
我出左場1分鍾到比人飛走左-.-"..
太廢了..一落到場乜都亂哂..
射波失哂準成..
跟住賽後驗討~講左都ok耐下..
跟住練波..
正選打副選~~
我好似發左火咁-.-"咪試過咁樣...
一下拍落林元耀到...好爽~~"啪"一聲打走左粒波^0^
爽~~~~~~~~~~~~但係佢就好nor囉-.-咁高都比我咁拍..
冇啦啦跳到勁高囉...
班際加油加油!!!!做功課先..唔打了-.-"忙..