Halo,
今日好Happy
學"一生一咩"
好難.....
唉...
我學笛子
不過又後幾好玩
但是又好難吹....
現在我練跟...
15min~~~~~~~
終於吹到"Mary有隻小綿羊"
自學ge ~hehe
太叻女~~~~ ←我阿哥
現左吹完知後
我織野..
我學人秀花

首先我秀到自已個名....................................................................................................................................................................
|