今日係暑假的頭一日!!我一起床就去做暑假的功課!!!我想快d做完d暑假功課!!!之後就唔使做喇!!我又要去試升我都冇咩時間去做功課!!so我要快d做完d功課!!我諗住日日一起床都去做功課!!咁就可以快d做完d功課喇!!實得呀!! 同埋我都想去表姐屋企嗰陣可以唔使做功課可以成日都打機!!
下午食完飯之後,我就去圖書館看看我的朋友在不在!!結果他去左考入學試!!so我番左屋企先!!之後我一個鐘之後我再去多一次圖書館!!結果他到左圖書館!!然後我同他講左一陣野之後就回家看電視!!咁就過左一日喇!!真快!! |