今日我要番學校攞成績表!!! 我的成績不太好!!我要去試升!!哎呀~好煩!!我又要在暑假的頭二個星期番學校上堂!!好煩呀!!升就升喇!!咩試升啫!!一係就升唔到,一係就升到!!做咁多野做咩!!突然又要番學校上堂!!上完二星期的堂的最後一日又要考一次試!!唉~使咩咁煩!!我好 !!不過可以升上F.2就忍下喇!!如果唔係我真係好 唔使忍住咁辛苦!!!
我同我啊媽攞左成績表之後就回家!!但在回家的時候我啊媽一直駡到我回家!!!唉~ 不過算喇!!鬼叫我自己考得咁差咩!!不過我都唔想喎!!你古我唔想考好d咩!!都唔使駡我駡到唔停口!!!!唉~不過算喇!!她都係想我好啫!!!唉~我都唔知點講好!!
|