傑仔的日記
每日我做過的事!
skywongsky
暱稱: 傑仔
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2006-07-30
2006-07-26
2006-07-25
2006-07-24
2006-07-23
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


攞成績表的一日 鬱悶 分類: 未分類

今日我要番學校攞成績表!!!我的成績不太好!!我要去試升!!哎呀~好煩!!我又要在暑假的頭二個星期番學校上堂!!好煩呀!!升就升喇!!咩試升啫!!一係就升唔到,一係就升到!!做咁多野做咩!!突然又要番學校上堂!!上完二星期的堂的最後一日又要考一次試!!唉~使咩咁煩!!我好!!不過可以升上F.2就忍下喇!!如果唔係我真係好唔使忍住咁辛苦!!!

我同我啊媽攞左成績表之後就回家!!但在回家的時候我啊媽一直駡到我回家!!!唉~不過算喇!!鬼叫我自己考得咁差咩!!不過我都唔想喎!!你古我唔想考好d咩!!都唔使駡我駡到唔停口!!!!唉~不過算喇!!她都係想我好啫!!!唉~我都唔知點講好!!

2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天


唔開心的一日 分類: 未分類

我今日好悶!!冇咩野做!!不過我有個朋友他今日派位!!!不過他派左一間唔好的學校!!就係叫呂明?中學!!!我都好唔開心!!話囇都係我的朋友!!!他想去我嗰間!!不過他入到先算喇!!!我好想他入到我嗰間!!!因為他可以同我打波!!我都冇同他打過!!好想同他打一次!!我HOPE他可以入到喇!!!

2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


史上最失望的一日 鬱悶 分類: 未分類

哎呀!!好慘呀!!法國輸得好慘!!代表我支持嗰隊就輸嗰隊!!唉~我支持巴西,巴西輸左!!我支持阿根廷,阿根廷都輸左!!我支持德國,德國都輸埋!!最後我支持法國,法國都輸埋!!唉~冇天理呀!!!不過算喇!!都唔關我事!!!

不過都有樣野好大件事!!就係我個班主任打電話去我屋企!!話我的成績好差!!唉~大鑊喇!!我現在同我啊媽冷戰!!好害怕她會駡我!!不過都冇!!好彩!!不過星期三就要去見家長喇!!死喇!!好次唔死都駡到我一臉口水!!!

2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


沉悶的星期日 鬱悶 分類: 未分類

我今日都好悶!!同yesterday做嗰d野冇咩唔同!!!只係今晚有得看世界盃的決賽!!好想快d到1:30!!我想今晚一定好勁!!!法國努力!!我支持你!!不過你唔好輸喇!!如果唔係的話!!就係我支持嗰隊就衰嗰隊!!!!!!努力呀法國!!!!!!!

 

 

2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


平時星期六會做的野 鬱悶 分類: 未分類

今日好悶!!今日真係悶到冇野好做!!我今日唔係看電視就係去圖書館同打機!!今日真係好悶!!!不過我好想快d到明天!!因為明天的深夜有世界盃的決賽看!!好想快d到!!!