今日係11月28日!即係我地社長生日^_^

今早,社長一到學校我就講左[Happy Birthday]!跟住見到佢同紀婷......抱住大家-0-"
一到小息,我就同karen&janice去比生日禮物!我地仲一齊影相相呀>3<''
lunchtime個時手語比賽!1D拎左first price!恭喜哂BOR"
放學同amy&sunsen一齊去太古間MUJI{等到佢開LA}!
跟住又去UNI..等等地方行嚟行去!仲撞到F.2 GE JOJO喎~
番到屋企開電腦CHECK番誰嚟過我XG LA"
點知.........見到個好像是李曉彤的人!!咁我去睇下LA,見到佢第一篇XG就寫口的F.1好唔得,左睇番
口的日期,係星期五!!仲要係我地好唔小心打左2球過個度而冇親口同佢講個日BOR!
唉~如果佢真係李曉彤咁咪口者係好憎我地LOR?!如果你係GE話,我係到講:[SORRY!我唔係有心的,PLS FORGIVE ME"]
唔該,唔好令我愈來愈討厭網球LA"不過我相信AFTER今個星期五我都唔會點鍾意網球GA LA
|