22-23/11*
22/11*
呢日係我地學校GE旅行日!又去5年班去過個度=.="
冇咩好玩!!!!但係玩班會GAME都幾FUN!特別係KILLER&火燒後欄!
社長呢日都幾令女[[真心的]]!
P.S:個死臭媛找到我損哂!!!正衰人>_<"&ICEY件33俾我...............SOR"

23/11*
今日好早就去學校補maths!玩左小小就上課室-0-"
上完就去柴灣食野!左跟住去SHIRLEY屋企反~
然後左去健康檢查.我比上年高左4.5CM咁多!YA!好開心
OK左就再去SHIRLEY家玩好多野^_^

|