| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 31 日 星期六  |
...FAREWELL 之夜...  |
好攰呀,不過今日好開心∼!!
今日足足走左3場,玩到個人都攰晒,癲晒,
好彩聽日係星期日,
唔駛返工,如果唔係實無晒精神都得啦∼!!
哈哈∼!!
今日一早十點幾就起左身,
因為今朝約好左同兩個朋友仔出去食晏,
其中一個係老師來既,佢都係同我慶祝farewell既,
佢話過來車我過元朗,
所以我要咁早起身,
過到去我地就去左食壽司同傾計,
食完之後又去左食B仔,
真係好似未停過咁∼!!!
哈哈∼!
食完野佢又車左我返屋企,
而另外個兩個就去左拍拖∼!!
返到屋企我又要再沖涼換衫,
準備七點幾又出去食飯,
講起今日,今日又真係好熱既∼!!
到左大約六點幾,我就出門口準備去旺角,
今次又有個老師一齊,呢次係一個miss,
我地去左食pizza,
食到差唔多成十點,
之後佢就因為野要做,
所以走先,
跟住我地就去左行街,
因為我想買鞋嘛∼!!!
哈哈∼!
行到成十一點我地就去左攞房唱K,
仲叫左d酒飲,
個個都玩到好癲∼!!
又玩骰盅,又猜枚∼!!
就連老師都玩到好癲∼!!
今日真係開心到不得了,
希望以後大家都會再見啦∼!!
今晚仲有一個舊同學一齊去架,
佢仲叫我一齊打返波(排球)添呀∼!
好呀,緊好架,我一向都鍾意架啦∼!!!
哈哈∼!!
到左六點幾,(星期日)
我地就去左食早餐,
之後先各自回家,
訓個好覺∼!!
總之一句到尾,
開心∼!!

|
| 刊登時間:2007-08-05 04:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | ... | 470 | »
|