sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天


...FAREWELL 之夜... 開心
好攰呀,不過今日好開心∼!!
今日足足走左3場,玩到個人都攰晒,癲晒,
好彩聽日係星期日,
唔駛返工,如果唔係實無晒精神都得啦∼!!
哈哈∼!!

今日一早十點幾就起左身,
因為今朝約好左同兩個朋友仔出去食晏,
其中一個係老師來既,佢都係同我慶祝farewell既,
佢話過來車我過元朗,
所以我要咁早起身,
過到去我地就去左食壽司同傾計,
食完之後又去左食B仔,
真係好似未停過咁∼!!!
哈哈∼!
食完野佢又車左我返屋企,
而另外個兩個就去左拍拖∼!!

返到屋企我又要再沖涼換衫,
準備七點幾又出去食飯,
講起今日,今日又真係好熱既∼!!

到左大約六點幾,我就出門口準備去旺角,
今次又有個老師一齊,呢次係一個miss,
我地去左食pizza,
食到差唔多成十點,
之後佢就因為野要做,
所以走先,
跟住我地就去左行街,
因為我想買鞋嘛∼!!!
哈哈∼!

行到成十一點我地就去左攞房唱K,
仲叫左d酒飲,
個個都玩到好癲∼!!
又玩骰盅,又猜枚∼!!
就連老師都玩到好癲∼!!
今日真係開心到不得了,
希望以後大家都會再見啦∼!!

今晚仲有一個舊同學一齊去架,
佢仲叫我一齊打返波(排球)添呀∼!
好呀,緊好架,我一向都鍾意架啦∼!!!
哈哈∼!!

到左六點幾,(星期日)
我地就去左食早餐,
之後先各自回家,
訓個好覺∼!!

總之一句到尾,
開心∼!!


刊登時間:2007-08-05 04:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]