sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


...火滾... 呆滯
講起今日就真係一肚火,
俾隻死野激到我成隻生蝦咁跳!!

個隻死野就之唔係平時約極都唔出現既人囉∼!!

今次farewell都唔例外呀,
已經早左成兩、三個星期通知佢架啦,
仲鬼咁多野講,之前又話貴呀,又未出糧呀咁!
總之就藉口多多,
又話自己唔飲酒呀咁,
又話到時唔俾酒$個份$,要俾少d∼!
好我都已經幫佢幫到出晒面,
我都話無問題,
就算佢俾人串我都幫,叫個衰仔叫聲∼!!

點知,今日就發生左一件咁既事∼!
你話我唔火就假啦∼!

今朝我見到佢,
同佢講左個幾個舊同事都去唔到,
無計啦,人地去左追星嘛,
始終我既吸引力勁唔過五月天∼!!

點知到左放工,
佢襯有人係度既時候同我講話去唔到喎!
咩呀?
藉口仲竟然係考試同多功課?
唔係呀?你玩我咩?
考試?咩學校呀?
你都讀夜校姐,有無咁多試要考呀?
二月先考完,而家又考?
好,有人係度我唔同你嘈∼!!

總於等到d人走左啦,
你仲唔死,我即鬧∼!!

我同佢講:
「你而家玩我呀?
 早左成兩、三個星期約都約你唔到?
 玩呀而家?
 咩話,考試?多功課?
 咩學校呀?咁多試考既下?
 就算係都無理由我同你講個陣你唔知考試掛?
 而家先知?無time-table架你學校?
 多功課極我都係要你一個夜晚姐,
 日頭做唔到架咩?
 唔好話我話你呀,
 你唔去係因為你知有人唔去姐∼!!」

佢聽到我鬧佢之後,
就一直抺眼鏡,都唔知副眼鏡係咪真係咁污糟∼!

佢就細細聲咁答返我:
「係,不過呢個係次要原因∼!」

我即刻好大聲咁回返佢:
「我幫你你講埋啦,呢個先係重點!」

之後佢就唔敢出聲!

講真,係就算幾想坐我個位都好,
等多幾日,做多幾日好人唔駛死既∼!!
唔好以為平時你串我,
我唔出聲就真係好好玩先得架∼!!
要玩?我仲可以再盡d呀,豆釘!
生高多兩寸先講啦∼!!


刊登時間:2007-08-05 04:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]