| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 22 日 星期四  |
...火滾...  |
講起今日就真係一肚火,
俾隻死野激到我成隻生蝦咁跳!!
個隻死野就之唔係平時約極都唔出現既人囉∼!!
今次farewell都唔例外呀,
已經早左成兩、三個星期通知佢架啦,
仲鬼咁多野講,之前又話貴呀,又未出糧呀咁!
總之就藉口多多,
又話自己唔飲酒呀咁,
又話到時唔俾酒$個份$,要俾少d∼!
好我都已經幫佢幫到出晒面,
我都話無問題,
就算佢俾人串我都幫,叫個衰仔叫聲∼!!
點知,今日就發生左一件咁既事∼!
你話我唔火就假啦∼!
今朝我見到佢,
同佢講左個幾個舊同事都去唔到,
無計啦,人地去左追星嘛,
始終我既吸引力勁唔過五月天∼!!
點知到左放工,
佢襯有人係度既時候同我講話去唔到喎!
咩呀?
藉口仲竟然係考試同多功課?
唔係呀?你玩我咩?
考試?咩學校呀?
你都讀夜校姐,有無咁多試要考呀?
二月先考完,而家又考?
好,有人係度我唔同你嘈∼!!
總於等到d人走左啦,
你仲唔死,我即鬧∼!!
我同佢講:
「你而家玩我呀?
早左成兩、三個星期約都約你唔到?
玩呀而家?
咩話,考試?多功課?
咩學校呀?咁多試考既下?
就算係都無理由我同你講個陣你唔知考試掛?
而家先知?無time-table架你學校?
多功課極我都係要你一個夜晚姐,
日頭做唔到架咩?
唔好話我話你呀,
你唔去係因為你知有人唔去姐∼!!」
佢聽到我鬧佢之後,
就一直抺眼鏡,都唔知副眼鏡係咪真係咁污糟∼!
佢就細細聲咁答返我:
「係,不過呢個係次要原因∼!」
我即刻好大聲咁回返佢:
「我幫你你講埋啦,呢個先係重點!」
之後佢就唔敢出聲!
講真,係就算幾想坐我個位都好,
等多幾日,做多幾日好人唔駛死既∼!!
唔好以為平時你串我,
我唔出聲就真係好好玩先得架∼!!
要玩?我仲可以再盡d呀,豆釘!
生高多兩寸先講啦∼!!

|
| 刊登時間:2007-08-05 04:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | ... | 470 | »
|