| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 7 日 星期三  |
...有感...  |
今日返返工,
感覺上已經好唔同∼!
唔同既原因可能係因為自己啦,
始終自己都會覺得輕鬆左,
唔會再咁緊張∼!!
今日個個主任同我講返星期一佢鬧我個件事,
佢話可能係溝通上有誤會姐,
車∼!
而家講咩都無用架啦,
點都好,走始終都係件好事∼!!
今日同左d英文組既其他老師講我已經辭左職,
當然包括兩位外籍教師啦,
佢地都好唔捨得我,
我都係,
不過人始終都係向上游既,
唔會好似d水咁∼!
所以無計啦,
點都好啦,大家一齊努力啦∼!!
我都會好掛住大家既∼!
啊龍今日就真係攪事囉!
佢行左過來我對面個同事個位度,
不停咁講:
terry(女仔來架),我以後有咩都淨係可以問你架咋!
唉,無人理我架啦∼!!無人幫到我架啦∼!
哈哈,你隻野呀∼!!
跟住我就同佢講,
佢同緊我講呀?
佢就話:係囉呵∼!!?
哈哈∼!真係呀∼!
唉∼
其實如果唔係有d咁既人同事,
我諗我都唔想離開住,
係住呀,唔係一世架,
因為佢地真係好好玩,
又好好人,好nice∼!!
我諗,
我會好掛好掛佢地∼!
總之,
takecare∼!

|
| 刊登時間:2007-08-05 04:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | ... | 470 | »
|