| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 8 日 星期四  |
...煩.亂...  |
好煩∼!
今日發生左一件事,
令到我覺得好煩,好煩∼!!
我交信辭職,
已經係星期一既事,
我一心一意想早d辭職,
早d走,多d時間休息∼!!
點知就係今日發生左一段既小插曲!
今日放學之後,
副校長叫我去同佢傾個project既事,
點知,一入到去,
佢第一時間同我傾既唔係project既野,
而係叫我唔好辭職,
佢講左好多好多既野,
我知我自己都好耳仔軟,
所以就聽左佢講,
副校仲幫我同左校長講我會留低,
同時佢亦同左我上師講我係會留低既∼!!
但係當我返到屋企之後,
成間屋得返我一個,
個一刻,
我諗得好清楚,
我,係唔想留低既∼!!
但係我真係好亂,
唔知點好∼!!
我已經唔知點做好,
亦唔知點講好,
因為副校花左咁多心機,
但係我都係要走,
好似唔係幾好咁∼!
再者,校長都以為我會留低,
如果而家再同佢地講,
我諗佢地會覺得我似玩野多d∼!!
唉,
點解,
點解我份人咁容易聽人講先得架∼!!
點解呀,
由細到大都係咁,
我真係好無用∼!!
係我煩左成晚既同時,
我亦不停咁搵人陪我傾計,
為我解決呢個咁難既問題∼!
用左成晚既時間,
我都係依然想走多過想留,
因為係我既角度來睇,
一個既然已經遞左個既人,
就咩要仲留返係度呢?
人地會點諗呢?
即使你幾做得野都好,
人地都會笑你,
而我根本係度做得都唔開心∼!
咁又何必仲要留企呢?
所以我終於都知道自己想點啦∼!!
但係點同佢地講就真係一個問題∼!!
我打左電話同副校講,
佢話佢明白我想點,
佢仲話會幫我打電話同主任講!
點知,個主任就打來,
佢竟然都係叫我留低,
但係我都既然作出左一個最後決定,
我都係唔想再為任何人既說話而再改變!
同佢傾左一陣,
佢叫我聽日俾個答案佢∼!!
嗯,
我諗我明我聽日要點做架啦∼!!
Anyways,我都好多謝佢地!
|
| 刊登時間:2007-08-05 04:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | ... | 470 | »
|