sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


...煩.亂... 無奈
好煩∼!
今日發生左一件事,
令到我覺得好煩,好煩∼!!

我交信辭職,
已經係星期一既事,
我一心一意想早d辭職,
早d走,多d時間休息∼!!

點知就係今日發生左一段既小插曲!

今日放學之後,
副校長叫我去同佢傾個project既事,
點知,一入到去,
佢第一時間同我傾既唔係project既野,
而係叫我唔好辭職,
佢講左好多好多既野,
我知我自己都好耳仔軟,
所以就聽左佢講,
副校仲幫我同左校長講我會留低,
同時佢亦同左我上師講我係會留低既∼!!

但係當我返到屋企之後,
成間屋得返我一個,
個一刻,
我諗得好清楚,
我,係唔想留低既∼!!
但係我真係好亂,
唔知點好∼!!

我已經唔知點做好,
亦唔知點講好,
因為副校花左咁多心機,
但係我都係要走,
好似唔係幾好咁∼!
再者,校長都以為我會留低,
如果而家再同佢地講,
我諗佢地會覺得我似玩野多d∼!!

唉,
點解,
點解我份人咁容易聽人講先得架∼!!

點解呀,
由細到大都係咁,
我真係好無用∼!!

係我煩左成晚既同時,
我亦不停咁搵人陪我傾計,
為我解決呢個咁難既問題∼!

用左成晚既時間,
我都係依然想走多過想留,
因為係我既角度來睇,
一個既然已經遞左個既人,
就咩要仲留返係度呢?
人地會點諗呢?
即使你幾做得野都好,
人地都會笑你,
而我根本係度做得都唔開心∼!
咁又何必仲要留企呢?
所以我終於都知道自己想點啦∼!!

但係點同佢地講就真係一個問題∼!!

我打左電話同副校講,
佢話佢明白我想點,
佢仲話會幫我打電話同主任講!
點知,個主任就打來,
佢竟然都係叫我留低,
但係我都既然作出左一個最後決定,
我都係唔想再為任何人既說話而再改變!
同佢傾左一陣,
佢叫我聽日俾個答案佢∼!!
嗯,
我諗我明我聽日要點做架啦∼!!
Anyways,我都好多謝佢地!


 

刊登時間:2007-08-05 04:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]