| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 19 日 星期一  |
...新年@玩...  |
好累呀∼!
累既原因都只得一個,
都不外乎係因為新年放假既原因,
而玩得夜左囉∼!!
哈哈∼!
其實都唔係好過份姐,
都係呢幾日姐∼!!
尋晚同左兩個朋友仔一齊去左玩,
我地過左大埔玩,
仲買左一d啤酒上去飲,
嗱.嗱.嗱∼!!
講到明呀,
我唔係飲左好多咋下,
唔好乍我型呀下∼!!
哈哈∼!!
話晒新年,飲少少都唔係好過態姐∼!!
嘻嘻∼係咪咁話先∼!
不過講時講,
其實都唔係好多野攪,
上到去都只不過係傾下計,
睇下戲,玩下啤牌咁啦∼!!
不過講到玩啤牌我都唔好係叻∼!
所以勝利者都唔會係我∼!
今晚,
有一種好特別既感覺,
唔知點解,
好特別,好神奇∼!!
可能... ...
可能因為多左一個稍為特別既人係度啦∼!
哈哈∼!
(死啦,傻左!亂講野添∼!!)
玩左一輪啤牌之後,
大家都覺得有少少悶,
所以就一齊睇戲啦∼!!
而其中一個人就因為有少少醉,
所以就要小休一陣∼!
哈哈∼!
而我就同佢一齊睇戲,
好好笑呀,
真係好好笑,
我地睇既係《翻生侏羅館》∼!
睇完晒之後,
我地都差唔多要走啦,
出門口都已經係夜晚既三點半有多啦∼!
佢地仲送埋我返上水,
真係麻煩晒∼!
返到上水都已經係四點幾啦∼!!
總之一句到尾,
玩我開心就得∼!!
一覺訓醒之後,
都已經係第二朝(十九號)既十二點幾啦∼!
嘻嘻,
我醒左之後就緊係要嘈醒埋人地我先開心架啦∼!!
所以我就打左俾佢,
原來佢真係未起身架,
就係咁俾我嘈醒左∼!!
不過我都唔係咁衰姐,
我都有俾佢訓返,
叫佢起身先再搵我∼!!
佢起身都已經係晏晝既兩點幾啦,
佢問我會唔會早d過去搵佢,
我話唔知,
因為佢四點幾就要走,
而我就五點幾六點先食飯,
不過都係去天水圍姐∼!!!
過左無耐,
佢食完飯再覆返我,
話佢都攪掂晒,
所以我都早左個幾鐘過天水圍搵佢∼!!
我地去左食野同飲野∼!
到左佢差唔多時間要走,
佢都送左我過去我要去既地方先,
因為,
佢怕我蕩失路喎∼!!
真係俾佢激死∼!
不過點都好啦,
唔該晒∼!

|
| 刊登時間:2007-08-05 04:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | ... | 470 | »
|