sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 19 日  星期一   晴天


...新年@玩... 開心
好累呀∼!

累既原因都只得一個,
都不外乎係因為新年放假既原因,
而玩得夜左囉∼!!
哈哈∼!
其實都唔係好過份姐,
都係呢幾日姐∼!!

尋晚同左兩個朋友仔一齊去左玩,
我地過左大埔玩,
仲買左一d啤酒上去飲,
嗱.嗱.嗱∼!!
講到明呀,
我唔係飲左好多咋下,
唔好乍我型呀下∼!!
哈哈∼!!
話晒新年,飲少少都唔係好過態姐∼!!
嘻嘻∼係咪咁話先∼!

不過講時講,
其實都唔係好多野攪,
上到去都只不過係傾下計,
睇下戲,玩下啤牌咁啦∼!!
不過講到玩啤牌我都唔好係叻∼!
所以勝利者都唔會係我∼!

今晚,
有一種好特別既感覺,
唔知點解,
好特別,好神奇∼!!
可能... ...
可能因為多左一個稍為特別既人係度啦∼!
哈哈∼!
(死啦,傻左!亂講野添∼!!)

玩左一輪啤牌之後,
大家都覺得有少少悶,
所以就一齊睇戲啦∼!!
而其中一個人就因為有少少醉,
所以就要小休一陣∼!
哈哈∼!

而我就同佢一齊睇戲,
好好笑呀,
真係好好笑,
我地睇既係《翻生侏羅館》∼!

睇完晒之後,
我地都差唔多要走啦,
出門口都已經係夜晚既三點半有多啦∼!
佢地仲送埋我返上水,
真係麻煩晒∼!
返到上水都已經係四點幾啦∼!!

總之一句到尾,
玩我開心就得∼!!

一覺訓醒之後,
都已經係第二朝(十九號)既十二點幾啦∼!
嘻嘻,
我醒左之後就緊係要嘈醒埋人地我先開心架啦∼!!
所以我就打左俾佢,
原來佢真係未起身架,
就係咁俾我嘈醒左∼!!
不過我都唔係咁衰姐,
我都有俾佢訓返,
叫佢起身先再搵我∼!!

佢起身都已經係晏晝既兩點幾啦,
佢問我會唔會早d過去搵佢,
我話唔知,
因為佢四點幾就要走,
而我就五點幾六點先食飯,
不過都係去天水圍姐∼!!!

過左無耐,
佢食完飯再覆返我,
話佢都攪掂晒,
所以我都早左個幾鐘過天水圍搵佢∼!!
我地去左食野同飲野∼!

到左佢差唔多時間要走,
佢都送左我過去我要去既地方先,
因為,
佢怕我蕩失路喎∼!!
真係俾佢激死∼!
不過點都好啦,
唔該晒∼!

刊登時間:2007-08-05 04:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]