| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 10 日 星期六  |
...大昏迷...  |
不得了啦,不得了啦∼!!!
我今日竟然...
唉∼!!
今日好唔好彩,係學校既家長日,
換句話說即係我又要返工啦∼!!
總係覺得今個星期好似未停過咁∼!
好累∼好累∼!!!
個人簡直好似散晒咁∼!!
今日返去同平時好唔同,
今日我地得閒到不得了∼!!
雖然,得閒係一件好事,
不過我覺得佢唔叫我返好過返囉∼!
返到去又無野做既,
得個悶字,
倒不如俾我係屋企訓個靚覺∼!!
唔知係咪呢排做野太忙既關係,
攪得休息既時間少左,
所以攪到呢排好頭痛∼!!
唔係一陣咁少少,
係真係好痛,好辛苦∼!!!
好似俾人打咁∼!
(哈哈∼!!)
今日都唔容易先挨到放工,
第一時間想做既,
就係返屋企訓覺,
我唔係懶呀,
而係好頭痛∼!
等到同d同事食埋晏,
返到屋企都已經係兩點幾,
於是就拿拿聲沖涼、洗頭訓覺,
點知沖完涼個頭又未乾,
未訓得,
等到個頭髮差唔多乾就訓,
個陣都只不過係五點鐘度∼!!!
如果俾你估,
我諗你都未必估得到我訓到幾時先起身∼!!
估唔到呢一覺竟然係訓到第二日,
我足足訓左十八、九個鐘咁多∼!!!
簡直就好似昏迷一樣∼!
唔講唔知,
其實我未食晚餐就訓∼!!
不過又好似無咩覺得肚餓∼!!
我諗我都係多d休息好d!∼
|
| 刊登時間:2007-08-05 04:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | ... | 470 | »
|