sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


...大昏迷... 不安
不得了啦,不得了啦∼!!!
我今日竟然...

唉∼!!
今日好唔好彩,係學校既家長日,
換句話說即係我又要返工啦∼!!
總係覺得今個星期好似未停過咁∼!
好累∼好累∼!!!
個人簡直好似散晒咁∼!!

今日返去同平時好唔同,
今日我地得閒到不得了∼!!
雖然,得閒係一件好事,
不過我覺得佢唔叫我返好過返囉∼!
返到去又無野做既,
得個悶字,
倒不如俾我係屋企訓個靚覺∼!!
唔知係咪呢排做野太忙既關係,
攪得休息既時間少左,
所以攪到呢排好頭痛∼!!
唔係一陣咁少少,
係真係好痛,好辛苦∼!!!
好似俾人打咁∼!
(哈哈∼!!)

今日都唔容易先挨到放工,
第一時間想做既,
就係返屋企訓覺,
我唔係懶呀,
而係好頭痛∼!

等到同d同事食埋晏,
返到屋企都已經係兩點幾,
於是就拿拿聲沖涼、洗頭訓覺,
點知沖完涼個頭又未乾,
未訓得,
等到個頭髮差唔多乾就訓,
個陣都只不過係五點鐘度∼!!!

如果俾你估,
我諗你都未必估得到我訓到幾時先起身∼!!

估唔到呢一覺竟然係訓到第二日,
我足足訓左十八、九個鐘咁多∼!!!
簡直就好似昏迷一樣∼!
唔講唔知,
其實我未食晚餐就訓∼!!
不過又好似無咩覺得肚餓∼!!

我諗我都係多d休息好d!∼

 

刊登時間:2007-08-05 04:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]