| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 14 日 星期三  |
...生日@情人節...  |
今日,
對一d情侶來講,
會係一個好重要既一日,
但係呢一日對我來講,
仲有另一個意思∼!!!
因為,今日係我生日呀嘛∼!!!
『Happy Birthday To ME!!!』
雖然係咁,
但係好唔好彩病左,
所以都可以話係「美中不足」∼!
今日我無返到工,
雖然今日唔多野做,
但係我真係好頭痛,好暈,
所以最後都係決定左睇醫生∼!!
睇完醫生之後,
就去左食野,
之後仲同左班朋友仔出去玩∼!
好開心呢∼!
到左夜晚又有另一班人同我一齊慶祝,
真係開死囉∼!
我地一齊出左旺角,
個度好多好多人呀∼!!
我仲係好突然既情況下見到我細佬呢,
佢仲 join 埋我地一齊去玩添∼!!
因為聽日要返工既緣故,
所以唔可以玩得太夜,
到左大概一點左右,
我地就去左搭車,
點知...
多人到呀∼!!!!
真係不得了呀∼!
聽到d人話等左好耐條隊都依然原封不動,
所以係咁既情況之下,
俾我地見到d兜容既小巴我地都照上,
雖然係就係收貴左成倍,
不過唔駛等,
都值得啦∼!!!
返到屋企都已經成二點半有多啦,
沖完涼洗完頭都已經三點半∼!!!
唉∼!
最衰聽日要返工啦∼!!
係呢度,
我祝所有天下既有情人,
永永遠遠都咁快樂同開心∼!
*To someone special:
Thx for your gift!!
You are always care about me,
you know what i need,
you know what i want.
I think i know what i need to do next!
but, i still need some more times.

|
| 刊登時間:2007-08-05 04:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | ... | 470 | »
|