| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 3 日 星期六  |
...一星期.十四歲的媽媽...  |
咁樣又過左一個星期啦∼!
真係做野做到天昏地暗,
時間過得太快啦,
一時都唔記得就咁就一個星期∼!
而家呢排,
公司多野做到不得了,
d人就依然都係咁懶,
有d人仲變相做埋「指揮家」添∼!
(即係點人做野個d,哈哈)
呢排返公同OT既時間多左,
所以返到屋企就已經好累,
根本都已經唔想再對住部電腦啦,
所以成個幾星期都無打過日記啦∼!!
有人話我越來越懶,
但係我都唔想架,
唔通真係日對夜對咁對住部腦咩∼!
再加上呢排都未病好,
時好時壞咁,
真係唔知幾時死得∼!
哈哈!∼
呢排返工既「意識」越來越低,
低到落谷底∼!!
日日返到去都好似十萬個唔願咁,
加上姐姐又同我一樣都係咁諗,
所以我地就越來越唔想返,
我地而家諗住遲d一齊走添∼!
到時就真係有戲睇啦∼!!
今日原本個主任叫我返去公司幫手,
但係今日我好唔想返,
所以連電話都無打就繼續訓無返∼!!
講真,
邊有人會咁好死,
真係會特登返去幫手做人地既野先得架∼!
人地做唔晒,
係因為人地去左偷懶,
而家反而要我地幫佢執手尾,
唔係啦掛?!
今日仲一諗住去剪頭髮,
但係又剪唔成∼!
唉,
想剪左d「煩惱絲」都唔得!(哈哈!!)
朝早陪爸爸去左食野,
同行街之後,
我就返左屋企睇劇!
終於都睇晒成套《十四歲的媽媽》啦∼!
睇完之後,
可以話算得感受甚多!
我真係唔係好明白,
點解劇中既女主角可以咁堅強?
得佢一個人,自己又係十四歲既初中生,
佢究竟憑咩可以生個小朋友出來呢?
如果俾著我係佢,
我諗我唔會好似佢咁堅強,
如果係香港,
試問一個十四歲既初中生懷孕既話,
佢既家人會同意佢生出來咩?
我相信無一個家長會同意囉!∼
劇中男女主角係 HAPPY ENDING,
最後經過好多波折都係返埋一齊,
但係香港仲會有幾多呢d人呢,
佢地會咁有責任心咩?
我始終都唔係咁認同女主角既做法,
不過,
如果真係有呢d咁既「真實個案」既話,
我仍然都會祝福佢地∼!!

|
| 刊登時間:2007-08-05 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | ... | 470 | »
|