sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


...一星期.十四歲的媽媽... 滿足
咁樣又過左一個星期啦∼!

真係做野做到天昏地暗,
時間過得太快啦,
一時都唔記得就咁就一個星期∼!

而家呢排,
公司多野做到不得了,
d人就依然都係咁懶,
有d人仲變相做埋「指揮家」添∼!
(即係點人做野個d,哈哈)

呢排返公同OT既時間多左,
所以返到屋企就已經好累,
根本都已經唔想再對住部電腦啦,
所以成個幾星期都無打過日記啦∼!!
有人話我越來越懶,
但係我都唔想架,
唔通真係日對夜對咁對住部腦咩∼!
再加上呢排都未病好,
時好時壞咁,
真係唔知幾時死得∼!
哈哈!∼

呢排返工既「意識」越來越低,
低到落谷底∼!!
日日返到去都好似十萬個唔願咁,
加上姐姐又同我一樣都係咁諗,
所以我地就越來越唔想返,
我地而家諗住遲d一齊走添∼!
到時就真係有戲睇啦∼!!

今日原本個主任叫我返去公司幫手,
但係今日我好唔想返,
所以連電話都無打就繼續訓無返∼!!
講真,
邊有人會咁好死,
真係會特登返去幫手做人地既野先得架∼!
人地做唔晒,
係因為人地去左偷懶,
而家反而要我地幫佢執手尾,
唔係啦掛?!

今日仲一諗住去剪頭髮,
但係又剪唔成∼!
唉,
想剪左d「煩惱絲」都唔得!(哈哈!!)

朝早陪爸爸去左食野,
同行街之後,
我就返左屋企睇劇!
終於都睇晒成套《十四歲的媽媽》啦∼!

睇完之後,
可以話算得感受甚多!
我真係唔係好明白,
點解劇中既女主角可以咁堅強?
得佢一個人,自己又係十四歲既初中生,
佢究竟憑咩可以生個小朋友出來呢?

如果俾著我係佢,
我諗我唔會好似佢咁堅強,
如果係香港,
試問一個十四歲既初中生懷孕既話,
佢既家人會同意佢生出來咩?
我相信無一個家長會同意囉!∼
劇中男女主角係 HAPPY ENDING,
最後經過好多波折都係返埋一齊,
但係香港仲會有幾多呢d人呢,
佢地會咁有責任心咩?
我始終都唔係咁認同女主角既做法,
不過,
如果真係有呢d咁既「真實個案」既話,
我仍然都會祝福佢地∼!!

刊登時間:2007-08-05 05:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]