| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 23 日 星期五  |
...23/2...  |
放完個新年假之後,返左幾日工,
話咁快就已經星期五啦∼!
呢幾日真係好多野做,稍為輕鬆少少既,
咪星期四囉,咁就緊係啦,啱啱放完假∼!
先第一日返工,多野做極都有限既,
有既都係之前剩落個d囉∼!!!
今日就真係多野做到不得了啦,
都唔知點解英文組會有咁多野做既∼!
就好似永無止境咁∼!!!
一個詞語形容:恐怖 (哈哈∼!!)
今日係自己做到無停手既時候,
有個不知所謂既人係極之咁得閒,
不過在我既立場而言,得閒係無所謂既,
有所謂既係佢既行為,佢得閒到上網睇漫畫,
咁其實係ok囉,俾我都會,
我上星期五睇左成日碟添啦∼!
無問題喎,有問題既係佢要鬼鬼祟祟咁睇,
一見到有人行過就熄左佢,就連我行過都係咁,
駛唔駛呀?
你得閒就係人都知架啦,睇咪睇囉,無人會話你架喎,
又要睇,又要驚∼!
佢仲要係熄左之後就扮忙,呢點先令人討厭∼!!
今日我地成班人一齊去食飯,
唯獨是有兩個人我地無叫佢去,
一個掛住睇漫畫,一個就自己為是(A先生),
睇漫畫個個呢,其實唔係我地唔想叫佢,
不過次次叫親佢佢都唔去,仲有次佢答我話:
車,日日都見架啦,駛駛連出去食飯都一齊呀?
出去食飯我淨係同朋友食架咋喎∼!!!
哦∼!原來係咁,咁又係,人地都唔當我地係朋友,
又點會同我地一齊食先得架∼!!
而另一個呢,就唔駛講架啦,
個個人都唔鐘意佢,所以我地都無叫佢∼!!
一話食飯,我同EUNICE就一早走左,
而其他人就晏少少join返我地,
最攪笑既係,佢地成班起個商場度見到A先生,
A先生明知人地特登唔叫佢,
佢自己都厚住面皮咁跟住人地,
好彩佢地仲未過來搵我同EUNICE姐,
如果唔係咪要同佢一齊食?!
佢死跟左一陣之後,就俾佢地其中一個人耍走左,
好∼!做得好好∼!! 哈哈∼!
大佬果然有計∼!!!我地終於都可以食餐安樂茶飯啦∼!!
返到去話咁快又差唔多三點囉∼!
做多陣都走得架啦,
點知又俾我見到漫畫小姐既閃縮行為,
我今次真係忍佢唔緊,我終於串左佢兩句:
睇咪睇囉,唔夠膽就唔好睇啦,睇到閃閃縮縮咁把鬼咩∼!
係人都知你得閒啦,我都聽緊歌啦,校長都知架啦∼!白痴∼!
真係頂佢唔住,我好少會咁樣串人囉,仲要係學校∼!!
佢都算勁啦,要我開口∼!!真死人頭∼!!

|
| 刊登時間:2007-08-05 04:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | ... | 470 | »
|