sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


...遺作.前路... 開心
唔知點解,
今日覺得自己好似有用唔完既動力咁,
好鍾意四圍跳來嗽去,
走來走去呀咁∼!!

今日係學校假期呀,
學生係唔駛返學既,
但係我地就要繼續做野,
但係絕大部份既老師都係唔會返來既,
唯獨是英文組既老師,
佢地竟然大部份都一早返來∼!!

唉∼!
突然又好失望,好累∼!
緊係,實有好多好多野要做啦嘛∼!!

無錯,的確係好多好多,
我要整既係三塊足足有我咁大塊既board!!!

救命呀∼!
天呀,點解會有d咁既事架∼!

今日做左好耐先整起左呢幾個board既一半度,
真係好多呢∼!!!

今日又有人問我點解走,
我答左佢之後,
佢就話我傻∼!!!
咁係呀嘛,人地唔想我留,
我做咩仲要留姐∼!!
係,你地英文組既同事,甚至副校都想我留,
但係真係唔得呢∼!
我真係想走啦∼!!!!
就等我做好晒呢個board啦,好嘛?

佢地仲不停講個board幾好幾好呀咁,
又話我唔應該走,
我最後只係答左一句:
算啦,一齊已定!
等我完成埋我既遺作先啦∼!!

佢地聽到就鬧,
因為我講左遺作呀嘛∼!!
哈哈∼!
怕咩wo,講笑之嘛∼!!!

我而家想既就只有一樣,
就係想做完晒野之後,
好好咁休息一下,
做返一d自己想做既野∼!!

我除左想讀design之外,
而家想報返一個秘書既課程來讀!

好啦,
各位,一齊努力啦,為自己既人生努力∼!


 

刊登時間:2007-08-05 04:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]