| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
...遺作.前路...  |
唔知點解,
今日覺得自己好似有用唔完既動力咁,
好鍾意四圍跳來嗽去,
走來走去呀咁∼!!
今日係學校假期呀,
學生係唔駛返學既,
但係我地就要繼續做野,
但係絕大部份既老師都係唔會返來既,
唯獨是英文組既老師,
佢地竟然大部份都一早返來∼!!
唉∼!
突然又好失望,好累∼!
緊係,實有好多好多野要做啦嘛∼!!
無錯,的確係好多好多,
我要整既係三塊足足有我咁大塊既board!!!
救命呀∼!
天呀,點解會有d咁既事架∼!
今日做左好耐先整起左呢幾個board既一半度,
真係好多呢∼!!!
今日又有人問我點解走,
我答左佢之後,
佢就話我傻∼!!!
咁係呀嘛,人地唔想我留,
我做咩仲要留姐∼!!
係,你地英文組既同事,甚至副校都想我留,
但係真係唔得呢∼!
我真係想走啦∼!!!!
就等我做好晒呢個board啦,好嘛?
佢地仲不停講個board幾好幾好呀咁,
又話我唔應該走,
我最後只係答左一句:
算啦,一齊已定!
等我完成埋我既遺作先啦∼!!
佢地聽到就鬧,
因為我講左遺作呀嘛∼!!
哈哈∼!
怕咩wo,講笑之嘛∼!!!
我而家想既就只有一樣,
就係想做完晒野之後,
好好咁休息一下,
做返一d自己想做既野∼!!
我除左想讀design之外,
而家想報返一個秘書既課程來讀!
好啦,
各位,一齊努力啦,為自己既人生努力∼!
|
| 刊登時間:2007-08-05 04:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | ... | 470 | »
|