| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 9 日 星期五  |
...一切已定...  |
今朝一早返同學校,
我第一時間要做既就係同個主任講!
講完真係成個人輕鬆晒,
雖然以後既事無人知,
但係我知道我一定會比留係呢度好∼!
而家要做既就係同校長講!
搵左校長好耐,
都搵唔到佢,
點知就係我做完野之後,
係偶然既機會之下見到佢,
我就緊係趁機同佢講啦,
終於都講左啦∼!!
我知佢都唔係咁鍾意我既做法,
但係我除左咁做之外,
就無得揀啦∼!!
希望校長同其他人都會體諒啦∼!!
今日原本諗住一放工就返屋企好好訓一覺,
因為尋晚諗住呢件事,
諗左成晚都無乜點訓,
所以想好好訓一下∼!!
點知個朋友打來話俾人放飛機,
叫我去陪佢食飯,
好啦,反正要做事好已經完結,
去玩下,輕鬆一下都未嘗唔係一件好事∼!
今晚洗左好多$呀,
買左好多野!
好開心∼!!!
但係當我返到屋企既時間,
我又諗,
我今次辭職屋企人唔知架喎,
我諗我都係要慳d先得,
唔得再咁放肆∼!!
雖然呢一秒我係咁講,
但係下一秒我又會唔會做得到呢?
(哈哈∼!)
其實呢個連我都唔知∼!!
總之開心就得啦∼!
開心先係最緊要既事∼!
今日已經傾好左幾時幫我farewell,
我地決定左係三十一號攪∼!!
真係好期待呀∼!
我諗我一定會掛住佢地姐,
雖然以後唔可以做同事,
但係我地仲係朋友呀嘛∼!!
錫晒你地呀∼!!
朋友,萬歲∼!!!

|
| 刊登時間:2007-08-05 04:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | ... | 470 | »
|