今日除左係年三十之外, 仲係爸爸既生日呀, 所以係度要同爸爸講聲: 爸爸,生日快樂∼!! 係朝一早, 我就同約好左幾個朋友仔一齊去整蛋糕, 佢地就整俾佢地既屋企人同至愛食, 而我呢, 就緊係整俾我最錫既爸爸食啦∼!! 哈哈∼!! 今次我整左兩個蛋糕, 一個係意大利芝士蛋糕, 而另一個係百利甜酒蛋糕∼!! 意大利芝士蛋糕 百利甜酒蛋糕 呢兩個蛋糕我已經好俾心機做架啦, 不過唔知會唔會好睇唔好食呢∼!! 哈哈∼!!! 不過今日爸爸已經去左廣西玩啦, 所以食唔到我整既蛋糕, 不過佢都好開心, 因為我特登打電話同佢講生日快樂嘛∼!! 雖然, 爸爸同唔到我地食飯, 不過唔緊要, 我都一早訂左枱同媽咪同細佬食飯∼! 都一樣食得咁開心∼!! 食完飯之後, 我同細佬就陪媽咪一齊去左買新衫, 買完之後我地就去左行花市∼!! 今年既花市都係好人山人海∼!!! 好逼呀∼∼∼∼@@” 係花市, 媽咪買左一d花同一盆桔來應節∼!! 行左一個圈, 都已經成十一、二點啦, 所以我地就分別返歸囉∼!! 今日真係開心呀∼!