| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 16 日 星期五  |
...悶.亂...  |
又到星期五啦,
今日雖然多野做到不得了,
但係我就連一d想做野既動力都無∼!!
哈哈∼!!
今日覺得好悶,
悶到不得了,
個同事又入左醫院,
最快星期六先出得院,
今日睇來都會悶死我囉∼!!
今日成日都無心機做野,
完全都唔想做任何野∼!!
一到放工我就即刻返生∼!
開心到不得了,
仲同個同事一齊去左買衫∼!
唉∼!
又用左好多$$啦∼!
不過買左幾件衫囉,
都幾好睇,
好,等得閒再影d相放上來先∼!
好想快d到31號呀,
好想快d farewell呀,
個日去既人數都已經超過廿人啦∼!
開心死囉∼!!
哈哈∼!
本應已經決定左搵份part-time,
跟住就讀書,
可以專心d嘛∼!
點知,
臨放工個陣收到個電話,
話叫我去見工喎,
仲要係天水圍添∼!
雖然話遠又唔係真係咁遠,
但係又唔算得上係近囉∼!!
唉,不過俾佢咁攪一攪個plan又好似亂左,
所以而家都要睇睇份工返咩時間,
同咩人工先啦,
如果時間又唔好,人工又低過而家個份既話,
咁返來做咩,
倒不如專心一意讀書好過啦∼!
係咪∼!?
好,等到星期五再睇下點先啦∼!!
星期五就見工啦∼!
不過,又有另一個問題,
就係個日點樣先可以早走呢??
唉,又要諗下計仔先得啦∼!!
|
| 刊登時間:2007-08-05 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | ... | 470 | »
|