| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
•.....煩......  |
今日真係黑仔,居然唔知醒返工!
返到公司又同老細嘈(都係各持己見者),不過,好彩既係D同事都覺得我既意見幾好!(好開心呀^^)
突然間,我又多左樣野要煩,我煩緊一個問題:係咪瘦田無人耕,耕開有人爭既呢?
因為咁既一個問題,我突然間又覺得:自己一個free D!
但係我又好想有人關心,有人錫!
好煩呀!
『佢』同我,係由一首歌開始,一首佢彈既歌--->【傷信】
我唔知點解佢個時會彈呢首歌,但係當我聽到佢彈呢首歌既時候,我真係好想喊,因為佢好似知我D心事咁,但當我問佢做咩彈呢首歌既時候,佢只係答:我鍾意呢首歌囉!就係咁啱,俾人拮中左傷口!
而另一個『他』,則會為你做好多好多既野,成日都無條件咁保護我,而我又好似欠佢好多咁,佢知我鍾意結他,佢而家仲學人走去學埋一份潻!
我而家只係覺得感情既事係好難去講或者解釋,亦都好難決定!
如果真係要作出選擇既話,我會憑我既感覺去選擇!

|
| 刊登時間:2007-08-03 03:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 461 | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | 467 | 468 | 469 | 470 | »
|