| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
...開心...突變...嚎哭...  |
今日成日都好free,無咩野要做,只係要整個board咁大把啫!
不過,居然做咁少少野都會整親囉,真係有d黑仔。
我點整親?我咪自己界親自己隻手指囉~ >.<" ~
哈哈!我都覺得自己好傻呀~
係播∼今日起Room度突然傳出一陣怪味,聞下聞下,真係有d wing wing地,過左成個鐘,我先知道原來係隔離裝修,傳左d天拿水味過來∼
聞左咁耐,個頭都暈暈地∼開行冷氣都唔掂∼真淒涼
尋晚拎左自己煲既湯俾爸爸、媽媽飲,今日媽咪竟然同我講話d湯好好飲呀~真係開心死我啦~ ^-^ ~
今日已經係我今個月第三次唔小心界親自己架啦~
我都唔知做咩會咁蠢,成日都咁唔小心!
唉!幾時先可以唔好咁蒙呢? @.@"
∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.
突然間,我有一種慾哭的衝動,我唔知點解,亦唔想知點解,我只係知道我好想好想痛痛快快咁喊一場。
我覺得自己一個好悶、好慘,就好似一個被遺棄既孤兒一樣,一樣咁可憐!
每當唔開心既時候想搵一個可以依靠既肩膀都無,總覺得好似被孤立、被遺棄左咁,點解會咁?可唔可以唔好咁對我呀∼?
咁樣我真係挨唔到落去∼
我唔想是是但但咁搵一個人去愛,我想搵既唔係呢d,但偏偏我想既,係我永遠都未必會得到既,咁我應該點做?
繼續等落去?定還是求其搵個就算數了事?
我總覺得等待既時間係最辛苦既,我根本都唔知我可以做d咩,又或者應該話,我根本唔知我仲可以做得d咩∼
我唔想麻木咁等落去,倒不如乾乾脆脆仲來得痛快∼
好憎等待既感覺∼唔想再係咁∼
等,我係做得到,但係,有無結果係一個無人知既問題,就好似無答案既問題一樣
如果係..的話,或許我會繼續等下去,一值傻下去,不願醒覺!
如果你問我點解,或者,我會答你:因為.我鍾意!

|
| 刊登時間:2007-08-04 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 455 | 456 | 457 | 458 | 459 | 460 | 461 | 462 | 463 | 464 | ... | 470 | »
|