sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天


...開心...突變...嚎哭... 不安

 

今日成日都好free,無咩野要做,只係要整個board咁大把啫!
不過,居然做咁少少野都會整親囉,真係有d黑仔。
我點整親?我咪自己界親自己隻手指囉~ >.<" ~
哈哈!我都覺得自己好傻呀~
係播∼今日起Room度突然傳出一陣怪味,聞下聞下,真係有d wing wing地,過左成個鐘,我先知道原來係隔離裝修,傳左d天拿水味過來∼
聞左咁耐,個頭都暈暈地∼開行冷氣都唔掂∼真淒涼

尋晚拎左自己煲既湯俾爸爸、媽媽飲,今日媽咪竟然同我講話d湯好好飲呀~真係開心死我啦~ ^-^ ~

今日已經係我今個月第三次唔小心界親自己架啦~
我都唔知做咩會咁蠢,成日都咁唔小心!
唉!幾時先可以唔好咁蒙呢? @.@"

∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.


突然間,我有一種慾哭的衝動,我唔知點解,亦唔想知點解,我只係知道我好想好想痛痛快快咁喊一場。
我覺得自己一個好悶、好慘,就好似一個被遺棄既孤兒一樣,一樣咁可憐!
每當唔開心既時候想搵一個可以依靠既肩膀都無,總覺得好似被孤立、被遺棄左咁,點解會咁?可唔可以唔好咁對我呀∼?
咁樣我真係挨唔到落去∼
我唔想是是但但咁搵一個人去愛,我想搵既唔係呢d,但偏偏我想既,係我永遠都未必會得到既,咁我應該點做?

 

繼續等落去?定還是求其搵個就算數了事?

我總覺得等待既時間係最辛苦既,我根本都唔知我可以做d咩,又或者應該話,我根本唔知我仲可以做得d咩∼

我唔想麻木咁等落去,倒不如乾乾脆脆仲來得痛快∼

好憎等待既感覺∼唔想再係咁∼

等,我係做得到,但係,有無結果係一個無人知既問題,就好似無答案既問題一樣

如果係..的話,或許我會繼續等下去,一值傻下去,不願醒覺!
如果你問我點解,或者,我會答你:因為.我鍾意!

 

刊登時間:2007-08-04 04:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]