| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 11 日 星期二  |
...藥煲...  |
尋晚玩玩下msn突然胃痛發作,真係痛到我死呀∼!我諗住食完胃藥就會無咁痛,會好d,點知一d幫助都無
咁我唯有去訓啦∼點知訓極都訓唔到,仲反而愈來愈痛,痛到我喊左出來呀∼
我好耐都無試過會痛到喊啦∼
過左無耐,我仲嘔埋潻∼咁咪即係無食過野?
唉!呢d我都唔理我咁多啦∼我只係覺得好辛苦
攪完一大輪,都已經係半夜4、5點啦∼咁無計啦,都要照訓架啦,鬼咩聽日仲要返架嘛!
到左今朝6點幾,佢又痛過,算!反正都要起身返工,由佢!
直至到我返都公司,我真係頂唔順啦∼!
返左個上晝,就已經又痾又嘔咁(我今朝個餐都未食,唔係,應該話食唔到至啱)∼真係唔得啦∼我決定要放假,去睇醫生
醫生話:又係你?你今次都係腸胃同胃痛bor∼要注意下自己身體啦∼
我心諗:我夠知啦∼你估我好想見到你咩?
睇完醫生,我就返左屋企煲粥俾自己食∼之後食藥!
好啦∼夜d再打啦∼我覺覺啦∼
而家係9點50分,啱啱醒左,一陣食完野又要再食藥∼一諗起我就唔想食啦,又苦又難吞∼我最憎就係食藥架啦
食完d藥好似連個人都呆呆地,唔係好知自己想點!@-@"
睇完醫生,我就返左屋企煲粥俾自己食∼之後食藥!
好啦∼夜d再打啦∼我覺覺啦∼

|
| 刊登時間:2007-08-04 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 454 | 455 | 456 | 457 | 458 | 459 | 460 | 461 | 462 | 463 | ... | 470 | »
|