sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天


...藥煲... 不安

尋晚玩玩下msn突然胃痛發作,真係痛到我死呀∼!我諗住食完胃藥就會無咁痛,會好d,點知一d幫助都無
咁我唯有去訓啦∼點知訓極都訓唔到,仲反而愈來愈痛,痛到我喊左出來呀∼
我好耐都無試過會痛到喊啦∼
過左無耐,我仲嘔埋潻∼咁咪即係無食過野?
唉!呢d我都唔理我咁多啦∼我只係覺得好辛苦
攪完一大輪,都已經係半夜4、5點啦∼咁無計啦,都要照訓架啦,鬼咩聽日仲要返架嘛!

到左今朝6點幾,佢又痛過,算!反正都要起身返工,由佢!

直至到我返都公司,我真係頂唔順啦∼!
返左個上晝,就已經又痾又嘔咁(我今朝個餐都未食,唔係,應該話食唔到至啱)∼真係唔得啦∼我決定要放假,去睇醫生

醫生話:又係你?你今次都係腸胃同胃痛bor∼要注意下自己身體啦∼
我心諗:我夠知啦∼你估我好想見到你咩?

睇完醫生,我就返左屋企煲粥俾自己食∼之後食藥!
好啦∼夜d再打啦∼我覺覺啦∼

而家係9點50分,啱啱醒左,一陣食完野又要再食藥∼一諗起我就唔想食啦,又苦又難吞∼我最憎就係食藥架啦
食完d藥好似連個人都呆呆地,唔係好知自己想點!@-@"


睇完醫生,我就返左屋企煲粥俾自己食∼之後食藥!
好啦∼夜d再打啦∼我覺覺啦∼



刊登時間:2007-08-04 04:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]