早啊∼啱啱先返到屋企(而家既時間係:4點多dd)
今日好開心呀∼好準時放工,又一早做晒d paper,放左工仲同d同事一齊去左唱k潻∼真好好啦,不過今日都發生左一d小插曲,唔係幾開心,但係總括而言,今日都係好正既一日!
今日返到公司就諗住交埋尋晚做個d paper,點知發現原來個位小姐走之前仲留低好多野未做,老細仲諗住借d e俾晒我做,好彩有個同事撐我~而家唔駛做啦!
放左工,今日就一早走(準時7點,唔多唔少),之後飯都未食就走左去唱k,去左大埔新開個間Neway呀, d裝修都幾grand,唔錯呀,不過d service就麻麻啦~我地由8點唱到夜晚既點半鐘,唱完埋單,『盛惠每位$350呀!』哈哈!都幾容bor,梗係,我地加唱呀嘛~唔緊要啦,好日都唔放下假,唔打緊,唔打緊!
唱完k我仲有下場要去,就係去搵班fds去飲野,飲酒呀,我地都好耐無見啦~
傾下講下,無啦啦又講到我今年birthday點過,我咪答自己過囉,跟住有個傻人無端端答我:『我由始至終得你一個咋!』,佢講完我孜覺得佢9唔答8,佢就無出聲啦~梗係啦,都成4、5年啦,朋友就朋友,唔想再變得咁複雜。
玩到3點幾4點,佢地陪我等車,等車個陣,佢問我有無見過啊牛,我話『無,無見你地幾耐就無見佢幾耐。』我知佢想講咩,以為我地一齊呀嘛,無呀,你地係fd我點會咁呀~要我選我會選友誼囉~唔駛煩!
好啦,眼訓要沖涼訓覺!

|