| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| ...夏日海鮮之旅... |
嘩!嘩!嘩!
為食鬼返來啦∼!
舊年既7月8號呢,
我地就去左屯門興記食海鮮,
個次個個都掛住食,無影相∼
真係可惜∼
而今日,
我又搵左另一幫人一齊去食海鮮啦!嘻嘻∼
我地來啦∼
我地book左8點鐘枱,
可惜去到個陣都仲未有位,
都係要等既,
難怪d人話唔book位就無得食啦∼
真係好多人喔∼
於是乎我地就三五成群咁去左海鮮檔買海鮮啦∼!!
我地行到最尾二個檔,個名係咩就唔記得左= =”
我地係個度都買左幾多野∼
有斑馬瀨尿蝦、扇貝、花蟹咁,
佢仲送多兩斤蜆俾我地添∼
呢度盛惠550大洋∼
事關我地太遲到,
佢地得返d大聖子,
所以我地就要去第二檔買啦∼
我地就行返去最頭頭既一檔,
因為買完可以返去啦嘛∼
哈哈∼
一字記之曰:懶∼
係呢度我地就買左兩大札既聖子,
又買左兩條黃花魚,
咁就220個大洋啦∼
買好野返去等左成個鐘先有位,
興記果真勁呀下∼
好,等我俾d正既大家睇啦∼
Meun到∼
椒鹽斑馬瀨尿蝦(有膏架∼)

豉椒炒聖子

豉椒炒蜆

薑蔥炒蟹

粉絲蒜蓉蒸扇貝

清蒸海上鮮

興記馳名燒鵝

薑絲腐乳少通菜

京都肉排

呢餐連加工$都唔駛400大洋,
即係我地9個人平均來講每人都係俾130個大洋咋∼
好抵食∼好好味∼
|
| 刊登時間:2009-07-30 11:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 470 | »
|