| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
| ...7.1大玩特玩... |
今日係 7.1 特區成立既日子,
亦係一個大好既假期,
所以今日既行程亦都特別緊湊、特別精彩!
一大清早我地就起身準備出門口,
去我地既第一個目的地!
我地既第一個目的地 - 大帽山.端記
抵達時間:上午8時許

無錯!你無睇錯喔!
我地第一個活動就係 - 飲.早.茶!
哈哈∼
幾好呀,幾有益身心呀!
端記既野食一向都好出名就連電視都有介紹過,
咁樣我地就緊係要去試一試啦!
我地叫左d咩食?!
你睇∼
太多了∼不過真係好食喎∼下次要再去先得!!
飲完茶之後,我地就起行去到我地既第二目的地!
第二目的地:屯門 - 新墟戲院
抵達時間:上午11時許
呢個第二目的地係突然加插既,
原先係應該飲完茶就去第三目的地,
但見仲有d時間,
所以就加多左呢個「活動」啦∼
我地今日睇既係 - 冰河世界3.大威龍駕到
真係好好笑,
每次睇冰河系列都一定會令人由心咁笑出來!
睇完戲之後,我地就去我地既終極目的地!
終極目的地:大尾督
抵達時間:下午2時許
我地眕完戲就直駛入大埔,
泊好左架車之後,
我地就去左租單車啦!
我地今次要踩單車入大美督,
仲會係水霸度放風箏添!
不過,對我來講呢個可以話係一個「挑戰」!
點解咁講?
因為我有成8年幾無踩過單車,
而且對上個次踩仲要炒到見紅∼
唉∼∼你話啦,有咩辦法唔驚先得架!?
好彩,
d朋友仔都好好,
肯就返我慢慢踩,
不過我都覺得有d唔好意思,
因為拖慢晒大家既「進度」!
不過最後我都克服左我呢個既心理障礙,
最終都可以踩到去大美督!
仲去埋水霸放風箏添∼
望住個咁廣活既天同海,
真係令人暫時忘卻所有既煩惱架!
個感覺真係好舒服!
行程既尾聲,
我地就去左食晚餐,
仲計劃下次去食海鮮添播!
真令人期待!
|
| 刊登時間:2009-07-10 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 470 | »
|