
BM王道!!! XDDD
繼"1896" + "R露" 之後我最萌的CP!!!
沒打十字就畫感覺怪怪的...@@"
貝爾 總算沒畫錯
我差點給他畫了眼睛...@@"
510畫...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
琴晚畫畫下畫隻手抽筋
好痛...@@"
攤咗係床度...
抽咗好耐...
之後總算冇抽...
順帶某犬的工作桌::


今朝一早起身
搞拈之後又畫野
是畫送給怡的7位 Arcobaleno~
因為昨天她除咗 藍波 (比咗佢) 之外重睇咗其他
我之前畫的 Arcobaleno~
佢睇到我畫的 Arcobaleno 之後
話愛上咗佢地XDDDD
之後返學
英文好悶
普通話測驗
識我GE都知我一向日文好普通話爛...
之後小息
怡同SOSO指來指去...@@"
之後宗教...XD
數學BETTY...
我又畫野冇聽書~XD
最後最HAPPY的中文~XDDDD
派卷~
LUNCH
開生日會~
點解蛋糕唔係朱古力...T口T
算
芒果都好好食~XDDD
反備
發呆
係手冊畫野~XDDD
留堂
詠C同我講話"某人"好似好曾佢
佢笑, "某人"無啦啦鬧佢米笑...
佢唔知自己係唔係得罪咗"某人"
唔知點算
我覺得詠C唔係會得罪人果類
應該是"某人"無啦啦睇佢唔順眼...= ="
之後超早放
同怡+雞翼去買雞蛋仔~~XDDDD