
用電腦畫的 APH 的 王耀 XDD
Photoshop...XD
我好久沒直接用電腦畫畫啦...
好像開始不熟練了...@@"
(^看我現在拉線拉得這麼差...T口T)
所以為免傷自己的心所以不選擇畫 風 ...@@"(我的本命啊...>///<)
只拉線就拉了1個鐘...@@"
上色容後考慮XD
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝一早拼死咁做完功課XD ( "reborn[復活] !!!")
之後睇 家教
最新一集動畫175 ...XD
漫畫畫到 尤尼 啱啱死咗
動畫播到 尤尼 啱啱加入...@@"
真想 Arcobaleno 們快點重出江湖...XD
家教 永遠是我的命!!! reborn萬歲!!! XDDDDD
之後出咗去食早餐...
返家發咗神經咁不停搵 Arcobaleno 的圖...XD
畫畫...
突然惗起今日好似係 白色情人節...@@"
放心
我也是看著 風 (家教) & 王耀 (APH) 的臉就好滿足了~>///<
當然還有最愛的7位 Arcobaleno (包括 風 啊!!)~~XDDD
好啦, 發完甸之後做返正經野~
上網睇 家教 同人XDDDDD (咁叫正經...)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
某犬工作台實錄::

全是 家教...XD