
(左上: 瑪蒙 / 右上: 風 / 左下: 史卡爾 / 右下: 可羅尼路)
看來還會有續集? XDDD
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日又好早起身...@@"
琴晚一直諗點可以在16號前增加零用...
畫咗上面一幅就返學了= =
歷史訓覺
數學畫畫
柯南和怡一開始就 藍波這個, 藍波那個...
好鬱悶...(雖然是 家教, 但是藍波的...= =)
小息
收錢~
中文
柯南問我點解咁曾 藍波...
曾就曾, 沒辦法
比起 藍波, 連 史卡爾 也好他好多!! XDDD
白痴乳牛!!! \ 口 /*
之後英文
MISS NG冇返
作文
視藝~~
標誌設計好好玩啦XDDD
畫了好多不同的啦XDDD
LUNCH~
畫班牌~~
反備ZZZ....
周會
好無聊...= =
之後成大班人比人鬧...=口=""
放學
雞翼去咗買發泡膠
我地繼續畫~
倩也來了啊!!
之後費SIR冇返來,
找他= =
好遲先走...= =
返去
喂!!!!
睇冷氣位的!!!!
幹嘛踏在沒報紙的地方!!! \ 口 /*
又是誰把我可愛的 風 跟 可羅尼路 咕臣掉在地上啦!!!! \ 口 /*
絕對咬殺!!!!! \ 口 /***