
其實因為某犬的懶...= =
這(幾)個明天掃進電腦畫~
說起來我是 "R露" (reborn X 露切) 派的啦~XD
動畫中又曖昧 (請參閱 Arcobaleno 編 142-153 話) , 公式書又說他們有過 (唉? 為什麼散了?XD)
所以索性畫在一起好了~ (其實我更想不到 reborn 有女友...@@")
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
又一日啦...= =+
好悶
第一堂betty
唔明= =
第二堂英文
miss ng又冇返...@@"
小息
迫柯南比返張卡怡xd
中文
我飛筆xd
唔中...@@"
科學
我又想解剖啦...!!! T口T
通識
好像沒上過似的...= ="
LUNCH
反備
今日社評研習
好彩唔係好多@@"
放學~
交班牌~
同怡返家= v =
啱啱返到去
弟企咗係出面...= =
又冇帶門匙啊你...@@"