
因為某犬的掃瞄器又囧了啦...(附帶全景...= =+)
(風 跟 可羅尼路 的咕臣啊... =///口///=) (如果有全部 Arcobaleno 的多好...T3T)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝好早起身...= =
睇咗陣 家教 XDDD
返學~
第一堂英文
今堂算好...@@"
之後科學啦XDDDDD
解剖牛眼XDDDD
彈下彈下好好玩啦XDDD
睇朱螢跟峄哥狂插隻眼XDDD
自己都好想插啦...T口T (對, 我就是變態一個 = v =)
拎咗角膜之後有D野流出來
好完整的虹膜啦XDDDD
之後又見到眼核的綠色東東~~
峄哥狂練隻牛眼, 朱螢狂插它...@@"
原來重有人變態過我啦XDDDD
之後小息
放多了的 家教 東東給小新~
佢買咗$40啦~
之後I.T
倩倩心情唔好啊...@@"
好火...@@"
之後數學...
畫畫
又放野比柯南
我重話如果向我訂的話不能有 Arcoabaleno, 獄寺, 山本, 雲雀, 鮫君 啦XDDDD
我絕不會放 Arcobaleno 的啦!!! 尤其是 風 !!!!
點知佢話要 藍波...@@"
你早講嘛!!!
我都放了給怡啦XDDDD
反正我最討厭 藍波
最後中文XDDDD
今日趙SIR好囧啊XDDD (其實日日都係XDDD)
上中文真好XDDD
LUNCH
係黑板畫咗 reborn 啦XDDDD
不過驚比人罵刷返...T口T
怡問我畫唔畫 藍波 & 雲雀
又是 藍波...我不畫啊...\ 口 /*
不過 雲雀 是OK啦XDDD (某犬好像是因為 風 才喜歡上 雲雀 的啦...二人好像啦XDDD 加上 雲雀 滿萌(?)的XDDD)
不過想不到她要我畫 18(雲雀) 啦~
看來她有點喜歡上 18 ?XDDDD
之後派成績表...
BETTY話我好靜又極限鍾意抄筆記...@@"
誤會了
我是一邊抄筆記, 一邊畫東東啦XDDD
最好當然是由小學就開始一直A的I.T = ="
網頁設計 A啦XDDDD
語法, 自學全部A XDDD
評語也極限正面 XDDD
放學買材料整二號班牌~
一號終於完成啦XDDD
效果不錯的~~^口^
二號是FW
F是火, W是冰
解釋是我們FW的熱情可以令任何人變得開朗, 連冰也能溶化~~(感謝關關的意見啦XDDD)
之後加上一男一女的Q版學生就完成了原稿~
我畫Q版可是 "renorn風格 "的啊XDDDDD