
家庭教師 Arcobaleno 拉爾 (IN科學堂)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日好火...
先係比人捉校服...
普通話又悶
中文好D...
同人傾 家教 reborn...
PE...
又曬D錢買兩支水...
倒曬佢...
問怡惜豆...
PE一味啦啦隊...
又超凍...
英文OK...
科學好悶...
LUNCH
比人遺忘咗...
算...畫畫...
反備冇做過
做功課...
又啦啦...!?
啦咗N耐都未到我地啦...
又要等...
成個W又淨得我+玲姐把聲....
又要來過...\ 口 /
沙沙聲好鬼嘈...!
個個又係咁嘈
想唔放咩!!!
之後一行一行咁叫口號
最尾又係我地果行
我同玲姓OK...其他再來...
本身同怡走
( 下面受得我氣的反白繼續 / 唔受氣GE拉去下面CM)
不過係厠所聽到佢同謝依柵+屏講我D野
話咩成日都係咁, 一發火好恐怖
唔通我一世唔發火, 做好好人咁日日傻笑咩!!
咁唔想我火就索性將我D情感線路折斷
唔識火唔識笑唔識喊目無表情重好啦!!!!
反正我唔火你地一個二個當我冇到
咁我直接將存在感變成0 LOr
唔洗受我氣你地個個好開心啦!!!
順便唔當我存在重好啦
反正我又成日比人遺忘!!!
你地有事就搵我畫
冇事就遺忘我
又係我背後講壞話
我又唔係啊四
E D野我真係受唔住!!!
BANNER我罷工, 你地又唔得!
BANNER我畫返, 材料一樣冇!
咁點畫!? D布又我買!?
又唔知邊到買, 點買!?
所以我唔做! 比返少少應有的人權我得唔得!?
識畫畫 = 你地啊四!?
台前幕後我做曬
手同口都冇啦!!!
結果自己走...
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|