好煩呀
依家日日都要早會 我唔想係咁曬既情況底下仲要企成十幾分鐘
中學又要參加呢樣又要參加果樣.無一樣係好野
又要參加咩制服團隊.仲要自己比錢lo
我諗住參加紅十字會 因為我覺得紅十字會係最舒服既一個會 早會果時只係坐係張椅到聽日講野 又唔洗曬.又唔洗企 不知幾舒服
無人可以阻到我!
不過聽人講交安既制服可以唔洗錢 我理得佢
我只係要舒服 佢地日日企係果到聽人講野 又要步操 我真係唔明 為左果幾百蚊 要犧生自己既身體三年?足足三年!
我真係唔明d人諗緊乜