擺一擺 原來已經有左咁多 自己睇都o左咀 haha
影得好蒙-0-" 是但啦

你估呢d係唔係全部都係我既呢...
當然----唔係!多數都係我幫人地賣 前面最左面果到先係我既
鐘意咩星呀?搵比你地賣好平咋$1一白張卡 $2一張金銀簽閃卡 膠幻卡最平$3 真係抵到爛
呵呵 好似呢排成日諗住搵錢
係喇 講到錢 不得不講一下一d為錢出賣偶像既人
真係好o咀lo 為左錢出賣自己買番黎既偶像野 yes卡就係一個好好既例子
大把人賣自己鐘意既偶像野 通常佢地既標題都會寫割愛呀果d 我唔反對你真係好鐘意好鐘意你既偶像
但係我只係覺得你地對自己鐘意既偶像既喜歡唔夠深入 如果唔係都唔會賣佢地d野啦
我自問我一定唔係一個為錢出賣偶像既人 因為我搵錢就係為左買偶像野-0-
講到第2邊...yes卡呀yes卡...你第43發出銀卡 你知唔知羅祥既銀卡一下就被人搶哂啦?
你知唔知呀!!!我買都無得買!!真係好搶手呀 fuck u!
有d人係唔係都收咖 自己都有好多張銀卡仲一直收 真係好賤呀 T﹏T
我都係自問我今日一直都係yes到 點解我就無得買! fuck!
你老母!又唔出多d佢d精品 卡薄呢排出都無出過 話哂佢都幫你地接受咁多次訪問 竟然只係出江若琳果d?
激死人啦!明眼人都知羅祥既野好賣啦!我叫你地呀!快d出牙````!
|