勁黑仔 考試之前發燒 - 時光逝去 貶眼就過 回望 原來早已長大 - QOOZA BLOG 網上日誌
時光逝去 貶眼就過 回望 原來早已長大
sly268
暱稱: ↙▒ 儍チ...™
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« December 2021 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
太久無見
2010-12-20
羅祥要出新書了
中史不錯
2010-11-15
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 72
今日人氣: 5
累積人氣: 1277
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 11 日  星期五   晴天


勁黑仔 考試之前發燒 分類: 未分類

勁黑仔lo 考試之前發燒

上午都唔舒服咖啦 又頭痛又頭暈加上兩隻腳好痛

我唔死得算好好彩-0-"

呀媽迫我番學lo 勁慘 朝頭早係已經38.7度咖啦 出去果時飲左牛奶搞到好想嘔

番到課室坐係到都唔會好舒服咖啦 d冷氣咁凍 搞到我忽冷忽熱

住行路都行唔到直路 chi同lh堂我成個人叭左響到 好彩黃sir好人無話到我

但係電腦堂就唔同lo 勁辛苦 訓又搵唔到個好位 跟住就被miss叫何進軒推醒我

最離諳係早會同mathz堂 早會係到講咁多野 平時我都唔mine咖 但係發燒企係果到勁辛苦 加上我仲要lo咁多書係手到

mathz堂係被人見到你訓係到 一見到即刻記你負點 所以我將d頭髮整係前面 跟住用手咁住 因為d頭髮遮住隻眼 所以果個羅sir睇唔到

but!無論我上咩堂都好 係辛苦到訓唔著 訓既話頭加腳就越痛

跟住下午好左好多 但係就想早退 盤曉怡幫我lo中史書清locker 羅傳美就陪我去校務處去申請早退 就話我好似發燒 跟住佢幫我量下個體溫 37.5度

係已經好左好多咖啦 跟住羅傳美就問果個人話可以唔可以去sick room到訓下

點知佢話發左燒一定要走 好似係到趕我"車"咁

跟住第2個老師黎問我野 佢打電話去我屋企到 話我要早退 問我可唔可以自己番去

我一時唔知要點答 跟住佢又問我個頭暈唔暈 我就答有少少暈 之後佢又打電話去我屋企 叫我呀媽黎接我

大約20幾分鐘後 我呀媽黎左 行到學校門口 我叫佢幫我拎書包

係果一刻開始 果個老師叫我啊媽黎係岩既 因為個書包超重 今日要清locker嘛

之後我問番佢果個老師同佢講左d咩 我呀媽答話我發燒要早退 跟住佢就問我點解我唔自己番去 我咪講番被佢聽lo 呢個呀媽真係...-0-

d語氣有d怪我要佢出黎接我 無言...

都唔知係唔係呢間學校個風水係唔係同我唔夾 一年發燒兩次 以前係可立小學都唔會咁咖 唉- -"

之後5點幾羅傳美黎我屋企被功課+locker鎖我 勁好人 係果一刻覺得佢

因為佢黎過我屋企好多次 但係除左被功課我佢仲係黎收錢 因為我叫佢幫我買yes書-0- 其實我都只係想要果個羅志祥同楊丞琳海派甜心大海報

收我$11 因為佢之前差我$1

仲知今日就係咁黑仔啦 依家個頭仲痛緊 好彩個腳唔痛啦,,,






訪客留言 (返回 sly268 的日誌)


iemimi 於 2010-06-11 09:11 PM 發表:
又變亂碼...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iemimi 於 2010-06-11 09:09 PM 發表:
CM'
�晞�~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0vEbilly_Y 於 2010-06-11 08:32 PM 發表:
d字到睇我.
變藍色.
隻眼好辛苦丫教命
可吾可以轉過隻色丫
冇事嘛
c0mM2n+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

今日有好番到la,,
但係唔知點解係放係口到量38點幾度
但係又無事 應該係我個口有問題-0-
Posted at 2010-06-12 10:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]