好熱牙,,, - 時光逝去 貶眼就過 回望 原來早已長大 - QOOZA BLOG 網上日誌
時光逝去 貶眼就過 回望 原來早已長大
sly268
暱稱: ↙▒ 儍チ...™
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
太久無見
2010-12-20
羅祥要出新書了
中史不錯
2010-11-15
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 72
今日人氣: 2
累積人氣: 1274
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


好熱牙,,, 分類: 未分類

今日陪呀怡去搞轉校d野牙`

真係熱到頂唔信 好q熱牙,,,

全球暖化是罪魁禍首牙```/_\

幾時轉涼?;;

---------------------------------題外話-------------------------------------------

全部可多選

如果你想要買d明星相既話你地會買邊隻牙?

1.私生活 2.節目上 3.雜誌上面

大小

1.3R 2.4R 3.5R 4.5R以上

有白邊冇白邊?_?

1.有 2.冇

價錢=_=!

$2.5一張合理嗎?_?






訪客留言 (返回 sly268 的日誌)


HIUYI96730 於 2010-07-10 01:57 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CK_101 於 2010-07-09 06:33 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-07-09 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sly268 於 2010-07-09 11:01 AM 發表:
快d留cm啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0vEbilly_Y 於 2010-07-08 09:25 PM 發表:
你轉校?
c0mM2n+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係 幫人地申請轉校手續ja`
我唔會衰到要轉校咁大件事-0-!
Posted at 2010-07-08 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]