| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 13 日 星期一  |
| 分組問題 |
分類: 未分類 |
你地認為遲下多左d人分開幾組好唔好呢?
同埋我地冇幾耐就要同aH團打會戰@@
我打算第一組就咁決定(我,殺戮_pen!s,殺戮_亞雨)
第二組想打會戰的話可以留言話我知
我想我地團既人多d打會戰 等我地會係vlan火影區型下都好@@
|
|
|
123456ip 於 2007-08-16 01:48 PM 發表:
kai子團 由其是系個團長 人品人格有問題 無牌品 仲要勁串 我身為佢同學都睇唔過眼 成日系個班到串
佢以為好串 ,有一次出到街佢盯主人到 點知人地系果d黑社會 佢比人打到成個豬頭咁樣 我系對面果到見到佢
佢以為無人見到佢比人打 點知我見到左 返到學校d人問佢咩事 佢話仆街喎
唉!!!之後我講左個真相出黎 佢就囉曬 無野講 等左陣之後仲要系到串返我 唉!!呢d咩人黎嫁??
錯就要認 比人屌就要企定 仲要整個殺戮團喎 on9西 你收曬皮佢la
夠彊返學同我隻揪 我宜家跟左人睇下邊個好打 屌你老母 食撚屎la 牙籤仔 死垃圾 廢柴
|
網主回覆
我想講 我冇翻學一年
你係咪青山出泥? 你出書吧 咁好想像力
仲要係到自清三合會成只員=.= 交比警方查你ip唔難嫁可?
我有心玩你打999話你係網上自認三合會成員 (跟人)
有冇睇報紙呀 比人捉左幾個喇 同你一樣咁低能
野可以亂食 說話唔可以亂講 假如青山真係冇鎖門放你依d咁既人出泥 就真係可憐了 Posted at 2007-08-16 01:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
老豬 於 2007-08-14 03:12 PM 發表:
|
|
|
垃圾 於 2007-08-14 03:11 PM 發表:
唔好嘈la,佢地不嬲人格有問題,一打死人係到哈哈,sh唔知唔好嘈,我地唔想同你嘈嫁,係個3個人串炸,關我地事,佢出傳杖,係味我錯左,比佢出嫁,仲要唔知wo,串到死,你問佢地拿電話,如果你比佢電話,我嘈撚佢,叫撚佢地約我去青衣嘈呀,我可以叫埋月月
|
|
|
aH_sH!nG 於 2007-08-14 01:04 PM 發表:
係就最好la
上次嬴左d人又禁多野講
岩岩話打團戰
我d暗同上忍都味訓醒
叫左3個下忍同佢地打la
佢話是但拉個死神///pen打架炸
有d o 死神同pen d技術都唔會輸比佢
同我d下忍都禁q串成日話人串敢同我講野係唔係佢串先//
|
|
|
sm_KIT 於 2007-08-14 11:24 AM 發表:
都得@@ 咁最後既對戰 係咪團長打團長a_a 姐係我同你既對決@@
|
|
|
aH_sH!nG 於 2007-08-14 10:47 AM 發表:
|
|