經過我睇左咁多既無聊留言 照估計應該係得(1-3)個傻仔留言既姐
講d野可以講講下可以由南極變左講北極 完全用(狗唔答八)泥易容
留埋d咁既垃圾 早就知比我見到就會del
講問留依d垃圾既人幾歲?哂咁多時間打埋d垃圾
你估真係以為自己好攪gag?我以為你係青山出泥炸 洗唔洗比架復康小巴你呀?
用埋依d時間打d垃圾不如去做d正經d既野啦
仲話我呀媽可憐生左我個咁既仔=.= 打機打到連依d野都要你擔心埋
同你好熟咩 扮哂了解我=.= 香港就係多你依d咁既傻既人 先攪到個名臭哂
唔怪得青山醫院咁好做 就係多你依d人入去住lo@@ 先唔洗汁粒炸 青山要多謝你喇人才 |