如果考試成功入得既話 就可以改團名 格式如下:
(殺戮_xx)咁就得
我地團分左3個級數 有:上忍,中忍,下忍
一開始入團為下忍 至於我係一場遊戲中發覺你既實力可以升級
就可變為中忍
至於上忍實力要比較高d 可以話係我地團入面既精英泥
如有不明白可以問pen!s/垃圾 同我
(我msn:[email protected])
收人準則:
同我/我地團既人打場, 我地覺得你都ok的話就可以入了
都唔會太為難你地既
團規:
1.同出面d人玩唔好咁串吧,攪到你嘈我我嘈你就唔好啦
2.不得和自己團的人嘈
3.冇合理既理由唔好走場吧
我地團好隨便 其他都冇咩野要守嫁喇
團員名單 團長:殺戮_K!T+ 副團長:pen!s 成員:上忍:殺戮_幕月 :殺戮_垃圾 :殺戮_HinaTa 中忍:殺戮_蘭尼* :殺戮_魔神 :殺戮_小豬 :殺戮_冬樹 :殺戮_KelviN :殺戮_chi :殺戮_EAsON 下忍:殺戮_死神 :殺戮_白目 :殺戮_Kaoru :殺戮_雞 :殺戮_KakA :殺戮_why :殺戮_Yin :殺戮_弦 :殺戮_HuNG* 忍術學校學員:殺戮_ar kit"
團長:殺戮_K!T+
副團長:pen!s
成員:上忍:殺戮_幕月
:殺戮_垃圾
:殺戮_HinaTa
中忍:殺戮_蘭尼*
:殺戮_魔神
:殺戮_小豬
:殺戮_冬樹
:殺戮_KelviN
:殺戮_chi
:殺戮_EAsON
下忍:殺戮_死神
:殺戮_白目
:殺戮_Kaoru
:殺戮_雞
:殺戮_KakA
:殺戮_why
:殺戮_Yin
:殺戮_弦
:殺戮_HuNG*
忍術學校學員:殺戮_ar kit"