方便你地自己可以約團友玩 請各位團友放哂msn上泥
我既msn我諗你地都有 一齊放上泥吧=.=
我開團都考慮過同人嘈交依樣野
可能本身我把口都唔係點收 帶來好多痳煩
不如咁 唔好再同ah有任何接觸=.= 好煩 不停係我地團網留言串咀之類
攪到心情唔多好 唔係夠打同埋夠唔夠串既問題 我唔想咁多事發生
你地都唔好同佢地有任何接觸 一陣又整多幾件事又一齊煩
我都搵左幾個ah團我識既人傾過 佢地都叫我唔好再攪事
所以我地算了 收多d團員自己一齊玩吧 我地又唔係為左出風頭
清楚既留言講句野吧
岩岩同班(強勁)aH團既人打 3.3同4代 鳴門 佐助 攻唔到入我城比我爆翻轉頭
最後佢地死守 爆到紅血我開始攻唔到入去 直到一個鐘後都未攻到
重要的是 3.3用4代我唔出聲了 話左禁傳杖用左 無言 佢地用咁既組合都爆唔到我姐係冇用
大家下次仲有機會打一定叫你地既@@ 同埋我覺得
哈哈 依家人地團長話我串咀串佢團員呀 佢話我自己拎泥衰a_a
請問大家ah團既人係咪真係咁有品呢?自己知吧 仲知你地開左場玩唔想煩既 大可以踢ah既人出場
無謂再煩吧
你地認為遲下多左d人分開幾組好唔好呢?
同埋我地冇幾耐就要同aH團打會戰@@
我打算第一組就咁決定(我,殺戮_pen!s,殺戮_亞雨)
第二組想打會戰的話可以留言話我知
我想我地團既人多d打會戰 等我地會係vlan火影區型下都好@@
由於我以前係aH盟既 依家我開左團 aH盟就係盟友
所以大家見到aH既人都要比d禮貌 =.=
遲d我地盟多人d既話 會同aH盟泥翻d友誼戰
大家要注意了@_@