我開團都考慮過同人嘈交依樣野
可能本身我把口都唔係點收 帶來好多痳煩
不如咁 唔好再同ah有任何接觸=.= 好煩 不停係我地團網留言串咀之類
攪到心情唔多好 唔係夠打同埋夠唔夠串既問題 我唔想咁多事發生
你地都唔好同佢地有任何接觸 一陣又整多幾件事又一齊煩
我都搵左幾個ah團我識既人傾過 佢地都叫我唔好再攪事
所以我地算了 收多d團員自己一齊玩吧 我地又唔係為左出風頭
清楚既留言講句野吧