我的減肥日誌
減肥最大既敵人就係自己!
我要努力減30磅!
大家要幫我加下油啊~
如果你都想同我一齊減,
迎接2010既夏天就搵我幫下手啦!^^
msn:[email protected]
sm_maggie
暱稱: 瑪姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
最新文章
Part 2產品會~
比堅尼!!我要努力為你...
Great Great Great Ni...
神啊!求求讓我睡!
加油!!
文章分類
全部 (18)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2010 年 6 月 23 日  星期三   晴天


減肥比賽尾2果堂~ 分類: 未分類

好喇大家都轉入直路喇!

而我係邊???!仲未見到曙光...未見到直路..

唉..好想停落尼...休息下..暴食下-______-"...

雖然都唔算好辛酸...見有d成果..就好想不停咁獎勵自己食好野>___<

\都唔係好想架啦..其實實行左幾日...

睇番目己張餐單..又大排擋,食蛋糕,仲有超over既朱古力孖寶4件!!!

完在係失去哂應有既控制能力><

 

再待打..

 



2010 年 6 月 21 日  星期一   晴天


2010-06-21 分類: 未分類

今日好開心呀!!'

我番工果度有2個rider話我真係有瘦到~~

有番條腰!!!=V=呵呵呵~!

仲叫我比心機減呀! 真係意想唔到會有其他人支持我!

而唔係ban我,叫我唔好食,甚至話我瘦唔到..

我要話比大家聽,我一定要瘦到大家見到我都嘩嘩聲!

同埋讚我靚兼有身材!! 唔再叫我肥妺仔.\/.

 

另外今日真係對唔住我既顧問winnie媽...

都係我大頭蝦成日以為下個星期日先係 Shake party...

點知原來係今日囉=3="搞到冇得去...可惜可惜

唯有下次去啦...我應承你;P

 

 

 



2010 年 6 月 18 日  星期五   晴天


2010-06-18 滿足 分類: 未分類

哈哈哈!!我番尼啦~~

我去左邊??!@@我同左我男朋友仔北上三日兩夜!

當然唔止我同佢啦~仲有我媽同埋佢男朋友~

今次上去認真 係大解禁~

一次過滿足我九十幾個願望!哈

又飲茶又K-BUFFET又食街頭串燒!!

好食到shake都唔想飲~~

所以2日尼我淨係飲左2,3杯shake...失敗死啦!

順帶1提...我今個禮拜1磅都冇落過...亦都冇上過.../o\

依舊維持係上個禮拜既體重(哭)

不過好過增重啦-,-"

尼緊呢幾日我要努力d之得!

我唔再強求去咩酒會...

我要努力d乳化肚腩上既脂肪!!!!!.\/.

係四個月內減30磅!

男朋友仔你都要係4個月內盡量戒煙!

呢個係我地既約定!~

加油陳思明!.\/.

 

 



2010 年 6 月 15 日  星期二   酷熱


2010-06-15 開心 分類: 未分類

哇!唔經唔覺原來冇成個禮拜都打BLOG...

我都勤力D之得!!><

講番呢個禮拜搞過D乜先~

成個禮拜我都係番工,收工,番工,收工......

好苦悶呀-口-"

至於減肥果度呢~

上個禮拜既減肥比賽又磅到我肥左...

又比人罰左十蚊!!!!!!!>口<好唔抵呀...

我肥果一磅係因為我唔乖冇勤力飲水造成囉陰公..

我仲有做其他野架~~

我上星期五第一次去左睇我減肥果度搞既講座,

係會展搞的~係響台灣請一個好有名既營養博士~

個場好大!!估唔咁多人去聽呢個TALK SHOW~

個博士大概係講我地都市人不良飲食習慣既壞處同病症~

聽完都學到D野,聽講話好難先請到佢尼HK,

真係好有幸能夠聽到D專業人仕既演講!*v*

同埋我驚左成個襛拜既野終於唔洗再驚...

我下次絕對會小心D!!! .\/.


今日我番工遇到一個有成功減肥經驗既女仔,

幾年前用左產品半年就減左30幾40磅!!

效果好好好驚人!!!*o*

不過減完冇再食既關係,冇做到細胞更新既程序...

三年後既佢又慢慢咁肥番30磅-0-"

佢話今次要減走60磅!尼緊下年做個靚靚伴娘咁話!

見佢咁輕易就減到,,我都好想繼續努力用好D產品

減走30磅脂肪>0<

聽日就係減肥比賽倒數第二週啦..

我希望有輕到1磅啦....

今個禮拜我付出咁多...真係好想快D見到成果呀...

因為我其係好想去個酒會呀!!!

大家要支持下我呀!!!

 

 



2010 年 6 月 7 日  星期一   晴天


2010-06-07 鬱悶 分類: 未分類

今日放假!

終於得閒打下BLOG啦>___<

依家會考完...日日都要番工

日日都要番足12個鐘....

無時間同朋友出街shopping之餘...

連用電腦,休息既時間都勁少...

唉...心諗仲有幾十年工要打..

日日都要咁長時間番工..

點樣捱到60歲退休呀?!

 

番工仲要番得唔開心..

有人似住有老闆撑住,就乜野粗重野都唔洗做

有人人工雞碎咁少,就好人到乜都幫老闆做哂

仲要做到成隻狗咁!!

娛樂休息都幾乎冇乜咁濟!健康仲愈尼愈差!

好人就做盡..究竟得到d乜??!

 

 

我知道即使我好抗拒依家咁樣..

好想為d好人同自己抱不平....

但我知反抗都冇人會受理..

d人仲會更加唔鐘意我......

況且將來都一定會過到呢個情況....

依家唯有硬食啦..

慢慢搵過份新工作啦....

 



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 34
今日人氣: 0
累積人氣: 2900
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
RSS 訂閱
RSS Feed