溫習堂..溫溫溫..
記記記..
好難頂牙..!!
又系考2科..比尋日辛苦好多..
唉..
到左HIST0RY..
份野睇洛面頭EASY..
入面幾難下..
將記既野發揮到醉H0..
寫左N多字..
仲系做吾哂..
比多5..6分中我寫..
1定做哂L0R..
跟住小息拎CHEM D野泥溫..
嘩..仲有好多野記丫..
死得NA..唉=[`
考CHEM..
好難丫D MC..
我都吾肯定系岩既..
驚>_<..
都夠時間做哂既..
有D諗住撞答案嫁..
鬼叫冇溫0R吾記得..
考完...放學..
詩涵叫我陪佢YES!..
有黑澀會丫..我想去睇佢地丫..
I L0VE THEY VERY MUCH..!!
買野我地去食野..
佢食魚旦雞冀..
我食"N0"面..
好飽..
我同佢都系3點3考..
跟住去行街睇書..
都幾正..
時間好似好快戈甘..
3點中到番到學校考..
3點半先比野考..
遲左N多 L0R..
0N膠嫁..
個人演講講到啞左甘..
到人地個人演講..
笑到L00K地..
小組討論..跟本吾似小組討論..
2戈仆街亂講野..
搞到我吾識講..
講既野離哂題..
唉...1定吾合格喇又..
冇眼睇..
諗住番屋企玩電腦..
又比我見到音..
周圍行..又幾好笑..哈哈
笑話多多..KAKA`
跟住佢番去考試..
我同詩涵番屋企..
番到泥冇內..
見到老公仔,,嘿=3=!
佢9點中去左打機..
我覺得冇所謂NA..
只要佢中意既野..
我無理由吾比佢做..
我只可以做既野系好少好少..
系今晚我捉摸到佢重視我..
驚我比人蝦..
以前佢對我既保護番哂泥嗎?
系就好..
有佢我就吾會甘易受到傷害..
-3-..!
有得玩LU..今晚..通頂>3<``
嘻..
M仔改左名-V-`
♥-`×3< 灰 羽 ;; \/.[[ YOu ARe mY .. {ONly L❤vE?}`ˇ°+
|