新既1年`=新既開始`
=新既命運?
--------------------------------
倒數完新的1年..
累了...很多人都是睡了..
可是..我沒有..
1陣間..
老公叫我打比佢..
跟住我打..
我地系甘傾..
佢好似哄緊我開心..
講埋d sweet野..
嘿..好開心..
傾完..做功課..
訓教....笑=]
好開心..起身..
作文...
作左1半..出街見頤..音+音老公..
佢老公都幾令仔..嘿=]
好sweet..可是我沒有呢..
我又多左戈老豆..-333-"正`
李家邦..收皮喇..
同媽咪影貼紙相..-v-;
行街食野..7點幾番屋企..
|