| «‹ June 2027 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 14 日 星期四  |
| 給 東 的 再 後 日 記 ♥"; |
分類: 未分類 |
東;]*
原來我做D咩都系冇用嫁..
我吾想我地關係甘淡..
我地戈吾到時間戈關..
都戈吾到牙茵..既ZXY吧`
自從戈日..甜言密語都沒了..
的確我好中意聽你講..
旦系你好內冇講戈..
系咪你覺得我已經吾再重要,,?
可能你中意左牙茵,,忘記了我?
現在什麼都沒了.."
憶憶是否沒人再愛了嗎?`!
憶憶`;仲系1個`不懂愛的人..
若不想愛..請放棄..`!
你可大大聲聲對我說"我不愛你"
我沒所謂..冇謂拖拖拉拉
..希望我懂得死心..*
BY;識喊既人`..
憶字..
|
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
| ♧`×,,沒說話..很像距離遠了..]*.;'`™ |
分類: 未分類 |
見到你..
你沒說話..
我沒說話..
我是等著你說..
什麼都可以..
旦..你沒有..
打機吧..
你愛的是打機..
我愛的是你..
現已沒關系了..
-----------------------
又訓又玩電腦..
1日`了..做埋功課..
部機有少少壞..- -'
lag機..hang機丫..
激死l0r!!*
差吾多..等緊你上..
我知你累..
系打機累了..要訓..
旦我想你陪我..
可以不睡嗎? |
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
| ((★+;不想變了..不要玩我了..夠了!___` |
分類: 未分類 |
今日熱番d喇..
冇甘凍..
番到學校...
上甘多堂..累死..
差吾多冇乜聽書..
諗起d關系真系驚..
"小肥..吾該你喇..
吾好中意我..吾好溝我喇..
你中意茵喇.."
我吾想變..
我中意既人...
只有..老公仔1戈..
雖然冇左1種feel..
呢種feel叫真實感...
唉=]..
佢又去左網吧..
傾吾夠1句就去左..
去去去..去夠佢喇..!!
夠了..
不要瘋..
不要哭..
停止吧。 |
2008 年 1 月 3 日 星期四  |
| ﹍°★為何不肯承諾喜歡他?為何他喜歡我?...-! |
分類: 未分類 |
放完假第1`日番學..
好累丫..
平時仲訓緊教嫁ma= =`!
跟住番學...
牙音話上次出街..
佢條仔戈fd[小肥]話想溝我..
佢吾溝得我..
吾中意得我..
我中意既系我老公..
絕對吾可以..甘嫁..
何況牙茵...- -`!
吾系,,應該小肥中意既系牙茵!..
牙茵..我覺得佢都中意小肥..
拉我洛水做咩?
----------------------
學校-0-`
問人拎功課抄..
今日上既堂都幾無聊-_-`
英文上得0k喇..
中文都有少少發夢=.=`
世史..上得好搞野..笑=]
經公,,玩似d,,-x-..
音樂,,至正,,牙sir冇番..
做功課,,+抄-3-'
番到屋企,,
冇同老公傾計..
不戈見到佢0n都好開心,,
哈..
發回以前的我?
系掛..
佢有佢玩..我有我瘋? |
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
| █[]..*+命運的改變!?,,,‥"++ |
分類: 未分類 |
新既1年`=新既開始`
=新既命運?
--------------------------------
倒數完新的1年..
累了...很多人都是睡了..
可是..我沒有..
1陣間..
老公叫我打比佢..
跟住我打..
我地系甘傾..
佢好似哄緊我開心..
講埋d sweet野..
嘿..好開心..
傾完..做功課..
訓教....笑=]
好開心..起身..
作文...
作左1半..出街見頤..音+音老公..
佢老公都幾令仔..嘿=]
好sweet..可是我沒有呢..
我又多左戈老豆..-333-"正`
李家邦..收皮喇..
同媽咪影貼紙相..-v-;
行街食野..7點幾番屋企.. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|