♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 6
累積人氣: 235
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天


-`'◆□+;;貪玩..因里伴偶..〤‵ 分類: 未分類

貪玩>\/\/<*!

是偶滴性格之一..

-3-..

玩msn*..

同老公仔-\/-!*

佢玩人玩得好開心=3=..

牙媽叫溫書-.-"

我冇乜點溫- -

G同C.H*

好悶牙- -

人地講-0-!..

仲有我記憶力甘好..

溫吾溫都系甘..

吾信我會吾合格..

嘿嘿..玩勁舞..

吾識玩..

我太[勁*]喇..!

呵呵*開始[欣賞*]我自己..

甘白痴..

甘蠢..

-3-瘋了..*!

牙媽0FF部腦..膠!NG`

人地同FD玩渣MA..

又話你聽日吾合格..低分既死甘..

挑佢..!!

2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


φ。◇真情≠假情×﹎別騙偶∥〃愚蠢〥巨蟹__′ 分類: 未分類

又是悶滴一天..

掛心滴..又是他..

在他心中..

偶是怎樣滴人?..

嘿..

男兒心中滴女的也是很難摸清滴*°..

忽然很討厭男仔..

真的懷疑..

是否外表美`的女仔..

男仔被吸引..

介紹自己滴好..

短暫的愛慕..分離..

總括而言..

偶很討厭這樣花心滴男仔..

今天...偶系M仔..

遇上這樣滴男仔..

偶不是美滴女孩..

為何他注意了偶..

很奇怪..

把自己滴相給偶看..

樣子很好..

旦偶心中已住了1`個人了..

偶說了1句話,,

「吾好意思..偶吾得閒..更吾會亂受里滴..BI*」

他再沒理偶..

等了很久..

還沒回來..

難道他心中只有打機..

----------------

下午..家姐泥左我屋企..

家姐同我差吾多高..- -!

牙媽話甘多戈之中..

成績至好戈戈系我..

聽完有D無奈..

戈埋3日考試後..派劵,,,,

佢就吾會甘講喇..

我諗好差嫁喇..

合格都算好了..

家姐好令女>\/<*!

做佢妹既我..

不知幾柒..

泥左1戈中到..家姐走LU!..

-------------------------

溫書...

冇乜點溫丫今..

可能系5日考試..玩既時間好少..

今日仲想玩..

聽日兒溫喇..

可況..

見吾到佢..我戈心都溫吾到喇=.=!

傻小羽-333-!*|<A`

----------------------------

http://www.coolboo.com/big5/love/index.htm

-口-..生日D野泥嫁..

睇完先知我甘ZXY..=[

http://clickfate.com.tw/namefate/namematch.shtml

男女姓名配..=3=!

嘿嘿..*!

您倆人的速配分數是 83 分!

-\/-!..可能吾只...XP`

玩左好多心理..

意識強的你認為幸福的生活比金錢重要!

你是個自我意識強、對於自已的未來規劃得很清楚且確實去努力的人。

所以,一旦你找到你的另一半時,你就會和他兩人按照計畫,一步一步的走向未來。

你主張「金錢並非人生」,所以會把錢在該的地方,不會死存錢。

另外,你覺得結婚的儀式是人生必經的一程序,但不必太過舖張。

同我心諗既1樣..嘿..

我覺得結婚系2戈人既事..

就算得番2戈..

都系1戈婚禮..

我中意海灘結婚..=]]]]

你是一個失去以後就會覺得後悔的類型的人,所以你最念念不忘的人不是別人,是最近的失去的人。

例如上一個戀人,你會因為失去而懊惱不已,但凡是因為你自己的原因而失去的人,你就會一直記掛著他們,卻忽略了在你身邊的人。

經常會顧此失彼,你是在交往和分開的時候沒有想到,分開後才知道自己多么在乎的人。

講岩左..

我系會後悔...

所以我E+..都1直珍惜緊回憶-3-"!

選擇中段時間的你,最投入的,就是跟他相識與相戀之間的時間。

和他剛認識時,就算你對他有點好感,也不會太熱烈,但當他向你告白的時候,你對他的感覺就到達頂點。

你愛得最熱烈的,就是與他剛開始的一段日子。

然而,儘管你願意跟他長相廝守,你對他的感情很快便會淡下來,除非他能長期給你初戀的感覺。

系掛..

淡..有點吧..

吾玩喇..*

愈諗愈多..

2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


♡,.- 考試*﹢..CHEM + HIST0RY``ζ° 分類: 未分類

溫習堂..溫溫溫..

記記記..

好難頂牙..!!

又系考2科..比尋日辛苦好多..

唉..

到左HIST0RY..

份野睇洛面頭EASY..

入面幾難下..

將記既野發揮到醉H0..

寫左N多字..

仲系做吾哂..

比多5..6分中我寫..

1定做哂L0R..

跟住小息拎CHEM D野泥溫..

嘩..仲有好多野記丫..

死得NA..唉=[`

考CHEM..

好難丫D MC..

我都吾肯定系岩既..

驚>_<..

都夠時間做哂既..

有D諗住撞答案嫁..

鬼叫冇溫0R吾記得..

考完...放學..

詩涵叫我陪佢YES!..

有黑澀會丫..我想去睇佢地丫..

I L0VE THEY VERY MUCH..!!

買野我地去食野..

佢食魚旦雞冀..

我食"N0"面..

好飽..

我同佢都系3點3考..

跟住去行街睇書..

都幾正..

時間好似好快戈甘..

3點中到番到學校考..

3點半先比野考..

遲左N多 L0R..

0N膠嫁..

個人演講講到啞左甘..

到人地個人演講..

笑到L00K地..

小組討論..跟本吾似小組討論..

2戈仆街亂講野..

搞到我吾識講..

講既野離哂題..

唉...1定吾合格喇又..

冇眼睇..

諗住番屋企玩電腦..

又比我見到音..

周圍行..又幾好笑..哈哈

笑話多多..KAKA`

跟住佢番去考試..

我同詩涵番屋企..

 番到泥冇內..

見到老公仔,,嘿=3=!

佢9點中去左打機..

我覺得冇所謂NA..

只要佢中意既野..

我無理由吾比佢做..

我只可以做既野系好少好少..

系今晚我捉摸到佢重視我..

驚我比人蝦..

以前佢對我既保護番哂泥嗎?

系就好..

有佢我就吾會甘易受到傷害..

-3-..!

有得玩LU..今晚..通頂>3<``

嘻..

M仔改左名-V-`

♥-`×3< 灰 羽 ;; \/.[[ YOu ARe mY .. {ONly L❤vE?}`ˇ°+

2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


♡,.- 考試*﹢..PHY + BI0``ζ° 分類: 未分類

溫習堂..睇番戈N0TE..

溫番書D野..

做下D題目..

第1次`1日內`同時`..考2樣重要既科目..

硬系驚喇..- -

是旦衰邊樣都冇得入理科..

我想入理丫..

天文系我既至艾@@!

覺得世事萬物千奇百怪..

變化多端..

S0..h0`中意..

PHY..份野覺得都幾0K既..

吾系好難..

只要明解1定識..

-3-\/!*

跟住系BI0..

記左好多野-~-!*

諗住佢出哂嫁Ma..

鬼知佢好玩野W0..!!

都0K既..

又系考思維..

夠時間做哂!..

我諗都0K既戈分數..

應該合格=0=*!

放學又去食LUNCH..

今日要考埋ENG 0RAL先去得溫習室..

1定冇位 0R 分開坐..

ENG 0RAL..啞左牙..

可能吾合格T^T!*

吾習慣甘考0RAL丫Ma..

系到啞左..

無奈*!

我諗A班比下面..

應該合格既..

+上我甘乖..

哈```..

考完去溫習室真系冇位AND分開坐..

得好少時間溫書渣..

我先讀CHEM先..

讀完都好晏..7點幾..

詩涵6點幾走左- -!!

番到屋企睇完老公..即溫書..

世史未讀戈..驚丫..

T^T..吾要吾合格..

溫到甘上下..去訓教..

諗住朝早記野勁丫Ma..

CHEM + HIST0RY 加油丫!*]

2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


♡,.- 考試*﹢..MATHS``ζ° 分類: 未分類

溫書堂系到做數..

做得都幾多下..

有D野我都冇溫..

好在做數戈時發覺..

吾系考試戈時1定後悔..

做到累了..

想起老公仔的笑容-3-!..

繼續加油!..

小息冇溫喇..

人也要休息的,,

考數學喇..

開頭好易丫..

做我好快..

醉後戈到..

又要用腦,,

又要寫N多字解釋..

煩- -!..

吾夠時間做牙..

差1題..

甘就冇左2分..

唉唉=[[[

跟住小息之後到數MC!*

MC有27題..

可算系EASY..

做得好快..

9戈字考完..我4..5戈字搞掂..

不戈考完之後..

我都冇左D分..

衰了0.0!*

不戈都0K既..

食野去溫習室溫書..!

聽日考...BI0+PHY..

我諗應該好難>﹏<!*

1`邊溫1`邊寫N0TE..

方便記得丫Ma..

寫得好k型丫..

KAI..滴偶..

6點幾走佬番屋企..

又系玩電腦..

其實玩電腦既原因系..

我想知老公仔系吾系到..

驚佢出D咩事丫Ma..

玩完..入房溫左1陣去訓教豬..

好累-__-!*

為左高分而努力!!!

XP``

BI0+PHY加油牙...