♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 2
累積人氣: 231
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天


-`;◆/]|假像?你真的愛我嗎?我很想親耳聽著你說..×★`;° 分類: 未分類

無聊+痛苦既1日..

中+英+數上齊..

英文聽得好留心..

識左吾少野,,

嘻嘻..希望下次考試呢科高分d喇..

中文仲系派卷..

派作文卷..

chinese writing;;55*!

文子好勁牙..69分..

作得超好..

有佢1半都好..

我戈孫都好..

不戈我冇甘中意佢..篇文..

雖然作得好好..

旦系我中意文子戈篇既風格..

嘿..

數學堂..悶死人牙..

d數學甘鬼易..

聽佢講戈10分中都明..

-_-`好悶訓l0r..

中史堂..夢遊..搵老公xp`

諗起同老公睇戲..

-3-``xp``

物理堂..聽書冇甘專心..

大致都明..

跟住上補課..

又聽英文喇..

不戈都0k既,,

冇"吹"睡我訓..

唉..上完都累死了..

跟住又要普通話朗誦..

背牙..讀牙..

格離班都有人奶野,,

希紋牙戈d喇..

全部都識..= =`

星1出去比賽..

讀到6點3戈字先放人- -`

上完數學之後..

吾洗上生物...ya..

甘証明到我冇中意戈牙sir..

我中意既人系我老公..

點會系甘..

牙sir甘令仔,,

絕對襯吾上我柒..

-__-`仲有我....吾會中意大我甘多既人..

=3=``老公先襯到我既..

--------------------------------

番到屋企..

老公同我講;;令女,,hi`

-___-"我覺得佢傻..

明明吾令比佢講到令..

佢仲話佢不嬲都傻..

哈...冇錯,,

佢傻既原因有d系因為我..

因為我為人瘋癲..+好傻..

=-=...到e+老公叫我訓..

【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:我

【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:依家命令你訓

小灰‵→『德川家康』說:點解- -

【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:無得解 我依家就系要你訓

小灰‵→『德川家康』說:=___="你吾話比我聽點解訓,,訓泥做咩

【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:我要同你一齊訓囉得未-

都吾知系咪真既,,不戈都系關心我姐..

訓-_-`

甜在我心`

2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


↗◆﹡°×痛心的是,,,你不應該為我做傻事...,+°.`| 分類: 未分類

今日慘得很- -"

唉唉,,*

D成績低得很NA..

HIST0RY;;61*!

CHINESE LISTENING;;12/29*!

吾合格丫,,心情低洛=.=`

平均分;;自己計有66點幾喇,,

食完飯戈堂,,好鬼火L0R..

朗誦節..關我柒事牙..

我普通話又吾系好..

又要我地班..聽日放學4點-6點番低..

背佢戈D普通話..

悶到死,,

我吾中意上普通話堂嫁..

由細到大都系甘..

上親系到讀讀讀..

冇第2樣喇..

0N撚9!*

音樂考試考得無奈...

我同戈男仔考..

唉..我柒的是..

1定低分L0R..

------------------------

嘻嘻,,上堂好掛住老公..

因為上中文堂..{即第1堂*}

佢無喇喇講戈東字..

搞到我掛住佢=___=`

諗起好多野-3-`

笑=0=``

-------------------------

番到屋企,,

發脾氣打人..

老公好衰吾比我打,,- -

幫我打死佢..

-_-`搞到我冇野玩,,

跟住老公知左我因為朗誦D野發脾氣,,

仲火上加油,,叫我加油,,

比佢激死,,

跟住我話我吾去,,整病自己都吾去!*

佢話,,你試下,,你整病自己,,我整病自己X2`

跟住我咪話N0,,

話埋會心痛嫁..

這是事實,,

真系吾想老公為自己病..

=3=``

S0我吾會亂泥,,

E+諗計推``

2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


,,◆*說出口了,,你愛滴是他,,而不是愛其他人`` 分類: 未分類

今日好無聊丫,,,

MISS叫我地寫戈戈講座閎感想..

我求其寫D野交..

戈戈講座甘無聊..

都吾知搞乜春..

唱埋D死人舊歌..

吾該IN D喇..

上P.E,,

比人蝦..

我挑戈戈姓李既死肥婆,,

明明蝦開佢,,

都吾識做,,

死開D喇,,,

又煩W0,,

無喇喇"吱"我W0,,

我挑佢老母全家..

識吾識叫尊重人..

明知自己樣柒嫁NA..

講起火爆,,

上普通話..

D人話星4放學仲要讀W0..

4點9仲留系學校讀..

死人喇,,

你吾死我都死,,

系累死,,

補課都要好大支力喇..

別0N9..

我想淆丫,,

中文堂...----

好驚丫,,中文卷..

可能吾合格...

派左NA..

合格丫..成績如下;;

中文1`;;57*!

中交2[第2部分];;23/30

嘻嘻,,YA`

今日冇功課做..

有都聽日做..嘿=}`

2007 年 11 月 26 日  星期一   晴天


♀`<3`偶艾梨,,不艾其他人了,,=3=` 分類: 未分類

-_-"今日番學好悶丫..

系D&T堂用熱熔膠槍整親..

冇人知,,,

呢種痛,,我..好想喊..

呢刻我真系想有戈人關心我..

醉後還是忍傷了..

沒計了..

我只可以幻想佢..

現實佢吾會系到..

 --------------------

成績;;*-

PHY;;75.5*!

GR0G;;63.5*!

差的是..屎左!!`

------------------------

番到屋企,,

先知我今日甘罵仔..

甘多人打我..

老公幫我打番佢= ="!

嘻..

這算是保護我嗎?

不知道..

如果系既,,就好了..

盼望的保護,,

不願再受傷..

經不起的傷..

好笑的是..

他吃醋了..

見到我同女仔系江湖錫..

吃醋了..

=_=*!

我只好哄佢-3-!*

以後系甘就好了...

------------------

今日比戈女仔客死,,

戈女仔以為我系男仔,,

想追我..

我又吾知點講,,

又驚HURT到佢..

只好問老公NA..

老公講戈D好HURT人..

同講我既話..

我真系生不如死..

跟住老公話又吾同我講..

我話如果..

佢話..別傻..

哈..

佢甘講姐系仲中意我嗎?

-3-"艾笠U`

2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


◇﹟*[[伴你,,可以嗎?!* 分類: 未分類

保護我..

這種事只有你會做的..

謝你喔..

很需要你保護我..

沒了你,,

便受傷了..

痛得很吧..

@_@!``

我終於記得點玩beat up..

-_-"發完燒吾記得..哈,,

傻左xp`

玩左成日正ya`