| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
| -`;◆/]|假像?你真的愛我嗎?我很想親耳聽著你說..×★`;° |
分類: 未分類 |
無聊+痛苦既1日..
中+英+數上齊..
英文聽得好留心..
識左吾少野,,
嘻嘻..希望下次考試呢科高分d喇..
中文仲系派卷..
派作文卷..
chinese writing;;55*!
文子好勁牙..69分..
作得超好..
有佢1半都好..
我戈孫都好..
不戈我冇甘中意佢..篇文..
雖然作得好好..
旦系我中意文子戈篇既風格..
嘿..
數學堂..悶死人牙..
d數學甘鬼易..
聽佢講戈10分中都明..
-_-`好悶訓l0r..
中史堂..夢遊..搵老公xp`
諗起同老公睇戲..
-3-``xp``
物理堂..聽書冇甘專心..
大致都明..
跟住上補課..
又聽英文喇..
不戈都0k既,,
冇"吹"睡我訓..
唉..上完都累死了..
跟住又要普通話朗誦..
背牙..讀牙..
格離班都有人奶野,,
希紋牙戈d喇..
全部都識..= =`
星1出去比賽..
讀到6點3戈字先放人- -`
上完數學之後..
吾洗上生物...ya..
甘証明到我冇中意戈牙sir..
我中意既人系我老公..
點會系甘..
牙sir甘令仔,,
絕對襯吾上我柒..
-__-`仲有我....吾會中意大我甘多既人..
=3=``老公先襯到我既..
--------------------------------
番到屋企..
老公同我講;;令女,,hi`
-___-"我覺得佢傻..
明明吾令比佢講到令..
佢仲話佢不嬲都傻..
哈...冇錯,,
佢傻既原因有d系因為我..
因為我為人瘋癲..+好傻..
=-=...到e+老公叫我訓..
【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:我
【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:依家命令你訓
小灰‵→『德川家康』說:點解- -
【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:無得解 我依家就系要你訓
小灰‵→『德川家康』說:=___="你吾話比我聽點解訓,,訓泥做咩
【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:我要同你一齊訓囉得未-
都吾知系咪真既,,不戈都系關心我姐..
訓-_-`
甜在我心`
|
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
| ↗◆﹡°×痛心的是,,,你不應該為我做傻事...,+°.`| |
分類: 未分類 |
今日慘得很- -"
唉唉,,*
D成績低得很NA..
HIST0RY;;61*!
CHINESE LISTENING;;12/29*!
吾合格丫,,心情低洛=.=`
平均分;;自己計有66點幾喇,,
食完飯戈堂,,好鬼火L0R..
朗誦節..關我柒事牙..
我普通話又吾系好..
又要我地班..聽日放學4點-6點番低..
背佢戈D普通話..
悶到死,,
我吾中意上普通話堂嫁..
由細到大都系甘..
上親系到讀讀讀..
冇第2樣喇..
0N撚9!*
音樂考試考得無奈...
我同戈男仔考..
唉..我柒的是..
1定低分L0R..
------------------------
嘻嘻,,上堂好掛住老公..
因為上中文堂..{即第1堂*}
佢無喇喇講戈東字..
搞到我掛住佢=___=`
諗起好多野-3-`
笑=0=``
-------------------------
番到屋企,,
發脾氣打人..
老公好衰吾比我打,,- -
幫我打死佢..
-_-`搞到我冇野玩,,
跟住老公知左我因為朗誦D野發脾氣,,
仲火上加油,,叫我加油,,
比佢激死,,
跟住我話我吾去,,整病自己都吾去!*
佢話,,你試下,,你整病自己,,我整病自己X2`
跟住我咪話N0,,
話埋會心痛嫁..
這是事實,,
真系吾想老公為自己病..
=3=``
S0我吾會亂泥,,
E+諗計推`` |
2007 年 11 月 27 日 星期二  |
| ,,◆*說出口了,,你愛滴是他,,而不是愛其他人`` |
分類: 未分類 |
今日好無聊丫,,,
MISS叫我地寫戈戈講座閎感想..
我求其寫D野交..
戈戈講座甘無聊..
都吾知搞乜春..
唱埋D死人舊歌..
吾該IN D喇..
上P.E,,
比人蝦..
我挑戈戈姓李既死肥婆,,
明明蝦開佢,,
都吾識做,,
死開D喇,,,
又煩W0,,
無喇喇"吱"我W0,,
我挑佢老母全家..
識吾識叫尊重人..
明知自己樣柒嫁NA..
講起火爆,,
上普通話..
D人話星4放學仲要讀W0..
4點9仲留系學校讀..
死人喇,,
你吾死我都死,,
系累死,,
補課都要好大支力喇..
別0N9..
我想淆丫,,
中文堂...----
好驚丫,,中文卷..
可能吾合格...
派左NA..
合格丫..成績如下;;
中文1`;;57*!
中交2[第2部分];;23/30
嘻嘻,,YA`
今日冇功課做..
有都聽日做..嘿=}` |
2007 年 11 月 26 日 星期一  |
| ♀`<3`偶艾梨,,不艾其他人了,,=3=` |
分類: 未分類 |
-_-"今日番學好悶丫..
系D&T堂用熱熔膠槍整親..
冇人知,,,
呢種痛,,我..好想喊..
呢刻我真系想有戈人關心我..
醉後還是忍傷了..
沒計了..
我只可以幻想佢..
現實佢吾會系到..
--------------------
成績;;*-
PHY;;75.5*!
GR0G;;63.5*!
差的是..屎左!!`
------------------------
番到屋企,,
先知我今日甘罵仔..
甘多人打我..
老公幫我打番佢= ="!
嘻..
這算是保護我嗎?
不知道..
如果系既,,就好了..
盼望的保護,,
不願再受傷..
經不起的傷..
好笑的是..
他吃醋了..
見到我同女仔系江湖錫..
吃醋了..
=_=*!
我只好哄佢-3-!*
以後系甘就好了...
------------------
今日比戈女仔客死,,
戈女仔以為我系男仔,,
想追我..
我又吾知點講,,
又驚HURT到佢..
只好問老公NA..
老公講戈D好HURT人..
同講我既話..
我真系生不如死..
跟住老公話又吾同我講..
我話如果..
佢話..別傻..
哈..
佢甘講姐系仲中意我嗎?
-3-"艾笠U` |
2007 年 11 月 25 日 星期日  |
| ◇﹟*[[伴你,,可以嗎?!* |
分類: 未分類 |
保護我..
這種事只有你會做的..
謝你喔..
很需要你保護我..
沒了你,,
便受傷了..
痛得很吧..
@_@!``
我終於記得點玩beat up..
-_-"發完燒吾記得..哈,,
傻左xp`
玩左成日正ya` |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|