| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| `♣-[, 哭了*!,,有誰關心我這喊包﹢° |
分類: 未分類 |
哭了..
原因是我覺得我是垃圾..
不是嗎..
系DT堂,,差D[立]*親隻手..
支熱熔膠槍..
吾小心掂到熱膠戈忽..
好熱丫,,整傷小小..
差點哭了=`=
小小既痛..可以喊^^!
跟住大約系食飯之前戈堂..
我戈頭好痛..
戈時上緊數學堂..
D數又亂又煩,,
好黑人憎牙!`
系ART堂..
系我醉無奈,,
畫手畫得吾似..
同我E+戈樣1樣柒-3-"!
放學之後同牙音行街..
睇3睇褲睇鞋..
KAI*嫁佢..
有病睇醫生喇..
叫人著高跟鞋番學..
番到屋企..
同老媽細佬嘈..
老媽吾比我玩電腦..
我想玩同佢駁咀..
佢吾夠講,,就話你點都冇得玩..
跟住我吾知點解好想喊..
冇得玩,,好似冇咗1種感覺..
KAI爆滴我..
到咗食飯..
佢先比我玩..
我飯都冇食..^^
胃痛算,,
我真沒心情食..
|
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
| *[]_`柒嘉、 |
分類: 未分類 |
=_=..
今朝起身差吾多9點-.-`
好懶丫我=0=``
起身玩陣腦..
竟然好乖甘去做HW*
奇蹟丫XP`
到咗10點9既時候..
打比我FD..剪頭髮*]]
到咗12幾幾..剪完番泥,,
好樣衰丫我-3-`
老公仔傻咗-口-``
樣柒都話令=.=*
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;哇
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;令牙
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;仆街令你乜咁
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;屌屌屌-_--------好令牙
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;失控-_
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;令到你媽媽認吾到wo
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;你奶媽的女兒太漂亮了吧 =
佢傻咗丫,,- -!
叫佢dE咗佢..
佢話要收藏..
- -!M0*奈L0R`
牙爸..同牙音聽日睇我真人剪成點丫聽日-.-"
驚!NG..我怕客死人都似-0-`` |
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| =3=,,偶是傻滴..他也是傻`` |
分類: 未分類 |
呵..*
苦悶滴一天..
我去咗圖書館借ENG既書..
廢視比人罰企喇..
仲有去咗$100數,,
系龍女3做咗6會=_=`
好廢丫我..
超垃圾,,
番到泥同細佬爭腦玩- -!*
佢跑升到紅襪喇..
幾勁下..
不戈玩地獄D GAME*玩到發火--!
呵呵..
講起腦,,
電腦系間房到..格離有電話..=*=
不戈搬系間房到..整到有戈制壞壞地甘..
系甘整整整 ..
整到隻手好痛L0R..
差點流血T^T``
系深夜既時候..
細佬又同我爭腦玩..
不戈我勁,,送佢入房訓教..嘻*]]
跟住老公仔叫我打比佢..
傾咗都幾內下喇..
嘻嘻,,-3-`
傻間間滴他,,
給我歡樂如此完美XP``
有人整我既時候..
佢幫哂我既=V=`
h0*鍚我XDDD``
底鍚-3-\/` |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 在你傷心滴時候,,身旁唯有孤單伴你=[`` |
分類: 未分類 |
完來喊甘內,,
可以諗番好多好多既野,,
真系從未試戈,,
全部都系系2005年7月9號,,開始..
想起了他[諾*]怎對我,,我的自暴自棄..
愈喊愈犀利..
呵..難道我真的沒人快樂滴回憶?
不,,
我開始學會忘記1戈傷害我很深滴人,,
身邊滴人竟作佢泥開玩笑..
慢慢我開始習慣了..
或者呢D叫系痛苦中既成長``
KAI KAI地既我,,*
諗咗N多飯設性既野,
搞到愈搞愈吾開心,,
正白痴豬ka`子,,
>_<..有老公仔既關心,,
好番少少喇xp*
〃為愛你而生┐為愛你而死*麻倉葉★°;;幹嘛哭
呢句野搞到幾開心,,
可能關心有時可以將傷心復原..
多謝,,老公xp`
-------------------------------------
講番學校,,
今日真系好似戈得好內,,
可能上D堂較悶喇..
同埋星5想早放,,
-W-;;有時無聊有時好笑,,
笑到仆街..
好GAP丫佢地..
笑死我L0R*``
嗚..*
旦系電腦小測吾合格..
差1分先合格丫..頂..!*
不戈算喇,,我都冇乜點溫書,,呢戈分數算吾錯喇..
---------------------
YA!*由聽日開始..電腦系房..
玩幾大聲都沒人鬧了..哈哈
幾時訓都冇人理,,=-=`
1戈字形容哂..正爆*!!!=] |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 今天我終於,,恨恨地流淚了,,想起了很多事*!° |
分類: 未分類 |
今日諗咗好多野..
我發現,,我1路以泥,,
都系連累人地既垃圾,,
我令人地吾可以開開心心系埋1齊...
好多人都話呢件事吾關我事,,;;
其實系我心中,,
跟本系關,,
我同佢睇洛去似朋友,,
淡了..怎回復到從前?
傷了就是傷了..
唯有時間改變1切..
將我拉洛水都冇用,,
如果蚊,,你仲中意你老公既話,,
你就吾好拎我同東既關系泥做藉口..
---------------------------
好多野做丫`T0DAY``..
又小測,,又多功課,,
我已經做得超快了,,
到咗放學都做哂,,
放咗學陪孫女買野..
佢買咗超多野,,
勁爆xP`
--------------------
番到屋企,,都好晏了,,
我就關腦喇..
跟住無幾內死人細佬番泥同我爭腦玩..
老母見我地爭腦,,就系到鬧我,,打咗我幾野,,
好撚痛L0R,,
我喊得好犀利,,同埋諗到好多野..
我覺得我就算系邊,,都比到麻煩人,,
雖然惰淡了,,
真正中意1戈人,,
我系吾會甘易放棄你段情..
呢段情,,佢比咗好多開心快樂既回憶我..
如無意外,,
呢段情,,可能系我出世到E+至開心既日子..
好多謝佢..1路以泥既照顧..關懷..愛護XD`
如果你吾愛我,,
我會放棄,,不戈呢段情永遠擺系我既心入面..
MYBE*,,我會等你1世,,
到你有真正中意既人,,結埋婚,,
我真真正正放棄..吾會後悔-3-,,
幾好,,呵呵*;;
>_<..
希望與你同共生生世世!!*
為你辛苦,,永遠滴值得!]‵ |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|