♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 40
累積人氣: 269
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


`♣-[, 哭了*!,,有誰關心我這喊包﹢° 分類: 未分類

哭了..

原因是我覺得我是垃圾..

不是嗎..

系DT堂,,差D[立]*親隻手..

支熱熔膠槍..

吾小心掂到熱膠戈忽..

好熱丫,,整傷小小..

差點哭了=`=

小小既痛..可以喊^^!

跟住大約系食飯之前戈堂..

我戈頭好痛..

戈時上緊數學堂..

D數又亂又煩,,

好黑人憎牙!`

系ART堂..

系我醉無奈,,

畫手畫得吾似..

同我E+戈樣1樣柒-3-"!

放學之後同牙音行街..

睇3睇褲睇鞋..

KAI*嫁佢..

有病睇醫生喇..

叫人著高跟鞋番學..

番到屋企..

同老媽細佬嘈..

老媽吾比我玩電腦..

我想玩同佢駁咀..

佢吾夠講,,就話你點都冇得玩..

跟住我吾知點解好想喊..

冇得玩,,好似冇咗1種感覺..

KAI爆滴我..

到咗食飯..

佢先比我玩..

我飯都冇食..^^

胃痛算,,

我真沒心情食..

2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


*[]_`柒嘉、 分類: 未分類

=_=..

今朝起身差吾多9點-.-`

好懶丫我=0=``

起身玩陣腦..

竟然好乖甘去做HW*

奇蹟丫XP`

到咗10點9既時候..

打比我FD..剪頭髮*]]

到咗12幾幾..剪完番泥,,

好樣衰丫我-3-`

老公仔傻咗-口-``

樣柒都話令=.=*

有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;哇

有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;令牙

有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;仆街令你乜咁

有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;屌屌屌-_--------好令牙

有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;失控-_

有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;令到你媽媽認吾到wo

有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;你奶媽的女兒太漂亮了吧 =

佢傻咗丫,,- -!

叫佢dE咗佢..

佢話要收藏..

- -!M0*奈L0R`

牙爸..同牙音聽日睇我真人剪成點丫聽日-.-"

驚!NG..我怕客死人都似-0-``

2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天


=3=,,偶是傻滴..他也是傻`` 分類: 未分類

呵..*

苦悶滴一天..

我去咗圖書館借ENG既書..

廢視比人罰企喇..

仲有去咗$100數,,

系龍女3做咗6會=_=`

好廢丫我..

超垃圾,,

番到泥同細佬爭腦玩- -!*

佢跑升到紅襪喇..

幾勁下..

不戈玩地獄D GAME*玩到發火--!

呵呵..

講起腦,,

電腦系間房到..格離有電話..=*=

不戈搬系間房到..整到有戈制壞壞地甘..

系甘整整整 ..

整到隻手好痛L0R..

差點流血T^T``

系深夜既時候..

細佬又同我爭腦玩..

不戈我勁,,送佢入房訓教..嘻*]]

跟住老公仔叫我打比佢..

傾咗都幾內下喇..

嘻嘻,,-3-`

傻間間滴他,,

給我歡樂如此完美XP``

有人整我既時候..

佢幫哂我既=V=`

h0*鍚我XDDD``

底鍚-3-\/`

2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


在你傷心滴時候,,身旁唯有孤單伴你=[`` 分類: 未分類

完來喊甘內,,

可以諗番好多好多既野,,

真系從未試戈,,

全部都系系2005年7月9號,,開始..

想起了他[諾*]怎對我,,我的自暴自棄..

愈喊愈犀利..

呵..難道我真的沒人快樂滴回憶?

不,,

我開始學會忘記1戈傷害我很深滴人,,

身邊滴人竟作佢泥開玩笑..

慢慢我開始習慣了..

或者呢D叫系痛苦中既成長``

KAI KAI地既我,,*

諗咗N多飯設性既野,

搞到愈搞愈吾開心,,

正白痴豬ka`子,,

>_<..有老公仔既關心,,

好番少少喇xp*

〃為愛你而生┐為愛你而死*麻倉葉★°;;幹嘛哭

呢句野搞到幾開心,,

可能關心有時可以將傷心復原..

多謝,,老公xp`

-------------------------------------

講番學校,,

今日真系好似戈得好內,,

可能上D堂較悶喇..

同埋星5想早放,,

-W-;;有時無聊有時好笑,,

笑到仆街..

好GAP丫佢地..

笑死我L0R*``

嗚..*

旦系電腦小測吾合格..

差1分先合格丫..頂..!*

不戈算喇,,我都冇乜點溫書,,呢戈分數算吾錯喇..

---------------------

YA!*由聽日開始..電腦系房..

玩幾大聲都沒人鬧了..哈哈

幾時訓都冇人理,,=-=`

1戈字形容哂..正爆*!!!=]

2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


今天我終於,,恨恨地流淚了,,想起了很多事*!° 分類: 未分類

今日諗咗好多野..

我發現,,我1路以泥,,

都系連累人地既垃圾,,

我令人地吾可以開開心心系埋1齊...

好多人都話呢件事吾關我事,,;;

其實系我心中,,

跟本系關,,

我同佢睇洛去似朋友,,

淡了..怎回復到從前?

傷了就是傷了..

唯有時間改變1切..

將我拉洛水都冇用,,

如果蚊,,你仲中意你老公既話,,

你就吾好拎我同東既關系泥做藉口..

---------------------------

好多野做丫`T0DAY``..

又小測,,又多功課,,

我已經做得超快了,,

到咗放學都做哂,,

放咗學陪孫女買野..

佢買咗超多野,,

勁爆xP`

--------------------

番到屋企,,都好晏了,,

我就關腦喇..

跟住無幾內死人細佬番泥同我爭腦玩..

老母見我地爭腦,,就系到鬧我,,打咗我幾野,,

好撚痛L0R,,

我喊得好犀利,,同埋諗到好多野..

我覺得我就算系邊,,都比到麻煩人,,

雖然惰淡了,,

真正中意1戈人,,

我系吾會甘易放棄你段情..

呢段情,,佢比咗好多開心快樂既回憶我..

如無意外,,

呢段情,,可能系我出世到E+至開心既日子..

好多謝佢..1路以泥既照顧..關懷..愛護XD`

如果你吾愛我,,

我會放棄,,不戈呢段情永遠擺系我既心入面..

MYBE*,,我會等你1世,,

到你有真正中意既人,,結埋婚,,

我真真正正放棄..吾會後悔-3-,,

幾好,,呵呵*;;

>_<..

希望與你同共生生世世!!*

為你辛苦,,永遠滴值得!]‵