♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 38
累積人氣: 267
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


T0UR..DAY*;; 分類: 未分類

旅行日..*好早起身滴我,,

系到喊*,,

諗緊點先令佢開心番..原諒我,,

到了他起身了..

我同佢講吾到1句話...

我戈心好驚好驚...

我驚再整喊佢...

我吾可以再傷佢..

結果,,

我要番學,,跟本同佢講吾到野,,

睇到佢m仔戈名...

我好想好想喊...

好內疚..點解我要傷害1戈中意我既人,,

-----------------------------------

番到學,,差d遲到,,我暈1上車嫁ma,,

上到車我仲系諗緊佢..

諗咗好內,,到左,,洛車..*

擺位比d fd坐喇,,-

邊歌歌邊愁,,

跟住打比fd子,,

佢地仲系學校,,好無奈l0r,,

 

泥咗成粒中喇..

佢地終於到喇,,

我有野食喇..呵=]

我同牙音系到食,,有n多人搭台,,

見到我地D野食,,搶住泥食,,

幾恐怖*XP

蚊好似吾開心,,原來佢吾中意希紋,,

跟住同牙媽[牙諱]*玩PSP;;

牙媽好錫牙爸[小蚊]XDD*

好SWEET;;*

-=-*諗起D野,,呵呵*]]

跟住戈到有狗,,有蚊,,有蜜蜂,,

好驚><`

平時見到狗狗有人幫我被佢嫁MA,,

今日冇...T^T*,,嗚;;

好在都有牙媽,,細星,,大星佢地幫,,*V*

牙媽帶撲克泥好鬼大張..

吾講吾知以為玩占卜TIM牙,,-,-`

食飽,,周街行,,

拎住MP3..聽歌仔;;

音音比蜜蜂丫,,好在冇事渣,,

吾系佢暈低送佢番屋企丫!,,XP*

呠,,戈衰妹,,叫我做奶媽,,

膠膠地嫁佢,,

跟住我地陪詩涵買野食,,影咗好多相,,

音,,好中意影相,,

就泥變影相狂..

癲的,,!*

 

------------------

2點幾,,要走佬番學校LU,,

影咗班相,,好柒丫我,,-=-*

番到學校戈咗1陣比我地番屋企,,

我去咗音屋企睇佢跑+幫佢整咗D野喇,,

好搞野丫佢,,XP*]]

 

 

------------------------

番到屋企,,見吾到佢,,就知佢去咗網吧打喇,,

好想同佢講野丫,,

我真系好驚..吾敢..同佢講野傷佢...

2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


傷不單只我有,,還有他,,對不起` 分類: 未分類

傷不單只我有,

他也有滴。

對不起,

原來我對你既傷害..

也是這樣大..

我竟那麼傻..蠢..

 

 

我地可吾可以好似過去的日子1樣嗎..?

我知沒有可能了..

你真滴男了我...

千千萬萬句對不起..

也是沒用...

若心碎..

碎了能復原嗎?!*..

 

 

 

 

---------------------------

媽..爸*你地好番了..

恭喜*]]

做女既都好開心...

可惜*,,

真正滴笑容不是這樣滴..

 

 

失去了他,,,,

笑容也是苦,,

唯獨淚*

能表達我的痛。

 

對不起,,我真的不想孤單下去°*,

``!!"可否再一次帶我回到甜蜜的世界去??|]°*

 

2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


ξ..°+跟本笑不起,,如何快樂??*‵ 分類: 未分類

今日上甘多堂...*

我諗起我地既回憶..

全部快樂滴,,

忽然流起淚了,,

我滴心全都是你,,

跟本沒心機再理其他滴事...

當fd子們問我系咪掛住你?

我真想答..系牙..!!*

就算我真系甘答..都沒用了..

我沒膽同你說我愛你..我掛住你..對不起..

想介手既時候...諗起了..你吾中意我介...

我今日冇介..

 

 

 

我覺得...我系1件垃圾..

令蚊同佢老公鬧交...

仲吾系垃圾??*

1切既錯,,都系我。

吾系我,,你地吾會甘嫁..

真對不起。

2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


恨己*;;介*全為愛梨..‵ 分類: 未分類

介*全因我愛你。`

你吾中意我介...我知`''

你嬲咗我...我點可能吾介?

介手既痛;;比你嬲咗我既痛系吾1樣,,

 

當冷靜下來..

我發現我諗既都系你,,

當諗起我地既回憶,,

我喊咗出泥...

身邊少左你..*孤單"

可能你吾會信..

旦這是事實,,,

 

 

我點解系甘食咒;;*

原來我既心1直想你理下我..哄下我;;

點知鬧系交上泥...

鬧系交上泥我想喊...

我跟本吾想同你鬧...

想野既注意..

諗起上泥..原來我系甘傻...甘蠢...

整到你嬲咗我,,你覺得我會開心咩?

 

 

 

對不起。

不得不承認我愛滴是你,

我想滴也是你,

我心中,

你已佔了我滴心100%*

我滴心只可放1人,,

那個就是你。

2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


1切隨緣` 分類: 未分類

一切隨緣。

=3=..*

加油努力。

孤獨1族..+卜-3-*

永遠的孤獨*..

單身貴族"]

kaka..

-------------------------

淚可以停嗎!?`