| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| T0UR..DAY*;; |
分類: 未分類 |
旅行日..*好早起身滴我,,
系到喊*,,
諗緊點先令佢開心番..原諒我,,
到了他起身了..
我同佢講吾到1句話...
我戈心好驚好驚...
我驚再整喊佢...
我吾可以再傷佢..
結果,,
我要番學,,跟本同佢講吾到野,,
睇到佢m仔戈名...
我好想好想喊...
好內疚..點解我要傷害1戈中意我既人,,
-----------------------------------
番到學,,差d遲到,,我暈1上車嫁ma,,
上到車我仲系諗緊佢..
諗咗好內,,到左,,洛車..*
擺位比d fd坐喇,,-
邊歌歌邊愁,,
跟住打比fd子,,
佢地仲系學校,,好無奈l0r,,
泥咗成粒中喇..
佢地終於到喇,,
我有野食喇..呵=]
我同牙音系到食,,有n多人搭台,,
見到我地D野食,,搶住泥食,,
幾恐怖*XP
蚊好似吾開心,,原來佢吾中意希紋,,
跟住同牙媽[牙諱]*玩PSP;;
牙媽好錫牙爸[小蚊]XDD*
好SWEET;;*
-=-*諗起D野,,呵呵*]]
跟住戈到有狗,,有蚊,,有蜜蜂,,
好驚><`
平時見到狗狗有人幫我被佢嫁MA,,
今日冇...T^T*,,嗚;;
好在都有牙媽,,細星,,大星佢地幫,,*V*
牙媽帶撲克泥好鬼大張..
吾講吾知以為玩占卜TIM牙,,-,-`
食飽,,周街行,,
拎住MP3..聽歌仔;;
音音比蜜蜂丫,,好在冇事渣,,
吾系佢暈低送佢番屋企丫!,,XP*
呠,,戈衰妹,,叫我做奶媽,,
膠膠地嫁佢,,
跟住我地陪詩涵買野食,,影咗好多相,,
音,,好中意影相,,
就泥變影相狂..
癲的,,!*
------------------
2點幾,,要走佬番學校LU,,
影咗班相,,好柒丫我,,-=-*
番到學校戈咗1陣比我地番屋企,,
我去咗音屋企睇佢跑+幫佢整咗D野喇,,
好搞野丫佢,,XP*]]
------------------------
番到屋企,,見吾到佢,,就知佢去咗網吧打喇,,
好想同佢講野丫,,
我真系好驚..吾敢..同佢講野傷佢...
|
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
| 傷不單只我有,,還有他,,對不起` |
分類: 未分類 |
傷不單只我有,
他也有滴。
對不起,
原來我對你既傷害..
也是這樣大..
我竟那麼傻..蠢..
我地可吾可以好似過去的日子1樣嗎..?
我知沒有可能了..
你真滴男了我...
千千萬萬句對不起..
也是沒用...
若心碎..
碎了能復原嗎?!*..
---------------------------
媽..爸*你地好番了..
恭喜*]]
做女既都好開心...
可惜*,,
真正滴笑容不是這樣滴..
失去了他,,,,
笑容也是苦,,
唯獨淚*
能表達我的痛。
對不起,,我真的不想孤單下去°*,
``!!"可否再一次帶我回到甜蜜的世界去??|]°*
|
2007 年 10 月 16 日 星期二  |
| ξ..°+跟本笑不起,,如何快樂??*‵ |
分類: 未分類 |
今日上甘多堂...*
我諗起我地既回憶..
全部快樂滴,,
忽然流起淚了,,
我滴心全都是你,,
跟本沒心機再理其他滴事...
當fd子們問我系咪掛住你?
我真想答..系牙..!!*
就算我真系甘答..都沒用了..
我沒膽同你說我愛你..我掛住你..對不起..
想介手既時候...諗起了..你吾中意我介...
我今日冇介..
我覺得...我系1件垃圾..
令蚊同佢老公鬧交...
仲吾系垃圾??*
1切既錯,,都系我。
吾系我,,你地吾會甘嫁..
真對不起。 |
2007 年 10 月 15 日 星期一  |
| 恨己*;;介*全為愛梨..‵ |
分類: 未分類 |
介*全因我愛你。`
你吾中意我介...我知`''
你嬲咗我...我點可能吾介?
介手既痛;;比你嬲咗我既痛系吾1樣,,
當冷靜下來..
我發現我諗既都系你,,
當諗起我地既回憶,,
我喊咗出泥...
身邊少左你..*孤單"
可能你吾會信..
旦這是事實,,,
我點解系甘食咒;;*
原來我既心1直想你理下我..哄下我;;
點知鬧系交上泥...
鬧系交上泥我想喊...
我跟本吾想同你鬧...
想野既注意..
諗起上泥..原來我系甘傻...甘蠢...
整到你嬲咗我,,你覺得我會開心咩?
對不起。
不得不承認我愛滴是你,
我想滴也是你,
我心中,
你已佔了我滴心100%*
我滴心只可放1人,,
那個就是你。 |
2007 年 10 月 14 日 星期日  |
| 1切隨緣` |
分類: 未分類 |
一切隨緣。
=3=..*
加油努力。
孤獨1族..+卜-3-*
永遠的孤獨*..
單身貴族"]
kaka..
-------------------------
淚可以停嗎!?` |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|